قیمت به روز شده انواع پتو های ایرانی درجه یک

پتوها انواع مختلفی دارند. نوع مرغوب آن ها محصولاتی گرم، نرم، لطیف و در همین حال کاربردی به شمار می روند. عمدتاً ما در فصول سرد شاهد این هستیم که استفاده از آن زیاد می شود. باید گفت، در این حوزه شرکت های مختلفی فعالیت می نمایند. اگر می خواهید که تازه ترین قیمت انواع پتو های ایرانی درجه یک را به دست آورید، خوب است که به مراجع عرضه کننده اصلی سر بزنید. این گونه در کنار تهیه نرخ ها، خواهید توانست که با برندهای متفاوت و همین طور طرح های مختلف آن آشنایی شوید. قیمت به روز شده انواع پتو های ایرانی درجه یک

خرید مستقیم انواع پتو ایرانی با قیمت عمده

خرید مستقیم انواع پتو ایرانی با قیمت عمدهانواع پتو ایرانی در بازار وجود دارد که می شود با خرید مستقیم، به قیمت عمده آنان را از مراجع خاصی تهیه کرد. برخی از فروشندگان کالای خواب می توان از مراکز گوناگون فروش پیدا نمود که محصولات خود را با نرخ های پایینی ارائه می دهند. همین طور در این زمینه، شعب رسمی شرکت های تولید کننده نیز فعال می باشند. 

از آنان در کنار این که می شود بهترین پتو ایرانی را تهیه کرد، قادر خواهیم بود که بدون واسطه نیز خرید یک پتو با کیفیت را با نرخ های مناسبی انجام دهیم. این نوع از کالای خواب، تنوع بالایی دارد. در هنگام خرید نیاز است که به چند مسئله توجه داشته باشید تا بتوانید یک محصول خوب را به دست آورد. این نکات عبارت می باشند از: 

  • پتو را در سایز مناسب آن انتخاب کنید. 
  • محصولاتی را بخرید که وزن استاندارد را داشته باشند. نه خیلی سنگین و نه بسیار سبک باشند. 
  • به طرح و رنگ آن دقت کنید. این مسئله می تواند در خوابیدن تان تأثیر زیاد بگذارد. 
  • از خرید پتوهای بی نام و نشان پرهیز کنید. 
  • سعی نمایید مراجعی را که با قیمت منصفانه به ارائه محصول می پردازند، پیدا نمایید. 

فروشگاه عمده ای محصولات پتو ایرانی

فروشگاه عمده ای محصولات پتو ایرانیخریدار عمده پتو ایرانی، می تواند راه های متفاوتی را جهت تهیه یک کالای خوب در پیش گیرد. در مراکز داد و ستد چنین کالاهایی، فروشگاه عمده ای محصولات پتو فعالیت می نماید. از آنان می توان در تنوع رنگ و مدل های گوناگونی خرید را انجام داد. از طرفی مراجع مختلف دیگری هم وجود دارند که عرضه کننده کلی پتوها به شمار می روند. 

در این میان، می توان به کارخانه جات اشاره کرد. آن ها در اقصی نقاط ایران فعالیت می نمایند و کالای شان را پس از بسته بندی، به گونه عمده وارد بازار می کنند. در کنار این کارخانه ها، شعب رسمی شان هم از جمله گزینه های دیگری می باشد که به همین روش ارائه خدمات می نمایند. 

می شود از آنان انواع پتو کیف دار، پتو ساده، پتو گلدار و غیره را به دست آورد. هر کدام از این کالاها، ویژگی های خاص خود را داراند و در ضخامت های و ابعاد مختلفی تولید شده اند. روی هم رفته، در این حوزه ما با تنوع بالایی مواجه هستیم. خلاصه این که برای خرید عمده، می شود به گزینه های بالا مراجعه نمود. 

ولی چه کسانی خریداران عمده اند؟ در این حوزه بیشتر فروشندگان کالای خواب در بازار، هتل ها، مهمان پذیرها، موسسات امداد رسانی و غیره را می توان نام گرفت. 

ارائه بهترین قیمت پتو ایرانی در کشور

ارائه بهترین قیمت پتو ایرانی در کشورقیمت پتو ایرانی در کشورمان، متفاوت اعلام می شود. اما اگر به دنبال این هستید که ارائه دهندگان بهترین آن را بیابید، خوب است سری به مراکز مختلفی بزنید. 
پتوها انواع مختلفی دارند. هر کدام از آن ها با الیاف متفاوتی ساخته شده اند که همین مسئله باعث کیفیت متفاوت شان و همین طور کاربردهای گوناگون شده است. 

در این جا، به نمونه های مختلفی از آنان اشاره می کنیم که در بازار کشورمان به راحتی می شود آنان را یافت و به کار گرفت. این پتوها عبارت می باشند از: 

  • پتو ارگانیک: چنین محصولی عموماً از الیاف طبیعی ای مانند: پنبه، پشم و ویسکوز ساخته شده است. در بازار کمتر پیدا می شوند. 
  • پتو پشم شیشه ای: این پتوها نوع خاص از محصول هستند. در جاهای سردسیر کاربرد بالایی دارند. آن ها را شرکت های مختلفی تولید می نمایند. 
  • پتو های سربازی: به آن ها نمدی هم می گویند. عرضه پتو نمدی در الوان و ضخامت های متفاوتی صورت می گیرد. 
  • پتوهای مسافرتی: یک نوع خاص از محصول می باشد. کاربرد آن زیاد است و به دلیل حمل و نقل راحتش، به آن نوع مسافرتی را می گویند. 
  • پتوهای تزئینی: آن ها را عموماً با دست می بافند. بیشتر از آن که جنبه کاربردی را داشته باشند، برای دکوراسیون کار گرفته می شوند. 

فروش بدون واسطه پتو مسافرتی به قیمت کارخانه

فروش بدون واسطه پتو مسافرتی به قیمت کارخانهیکی از انواع مختلف پتوها را که در بالا معرفی کردیم، مسافرتی بود. می شود با مراجعه به بازار، مراجع فروش گوناگونی را پیدا کرد از آنان پتو مسافرتی ایرانی را بدون واسطه می توان تهیه کرد. ویژگی بارز این کالای خواب، سبک بودن آن است. می توان آن را به راحتی جمع و جور نمود حتی در کمترین فضاها جای داد. 

از طرف دیگر، آن ها را می توان در مسافرت، پیک نیک ها و غیره مکان دیگر استفاده نمود. البته کاربرد آن تنها در این مکان نیست؛ می شود در فصول نه چندان سرد، به عنوان زیر انداز و روانداز هم در خانه استفاده نمود. خلاصه، اگر می خواهید یک پتوی بسیار کاربردی را به دست آورید، خوب است که روی این محصول تمرکز کنید. 

با همه این ها، این گونه از پتوها نیز از مدل های متفاوتی برخوردار می باشد. آن را شرکت های گوناگونی می سازند و به اشکال مختلفی هم وارد بازار می نمایند. این محصولات را شرکت های تولید کننده، به طور مستقیم _مانند سایر پتوهای دیگر_ وارد بازار کرده و در دسترس مشتریان خود قرار می دهند. 

سفارش انواع پتو خانگی ارزان قیمت

سفارش انواع پتو خانگی ارزان قیمتفروش پتو خانگی با ارزان ترین قیمت، از جانب مراجع متفاوتی انجام می شود. اما منظور از پتو خانگی چیست؟ همین پتوهایی را که ما در منزل از آن استفاده می نماییم، در بازار به آن ها خانگی نیز می گویند. آن ها را می شود در اشکال متفاوتی مشاهده کرد. برای نمونه یک لایه، دو لایه، یک نفره، دو نفره و غیره موارد دیگر. 

هر یک از این مواردی که در این جا برای تان معرفی کردیم، ابعاد خاص خود را دارند و به همین ترتیب، وزن های شان هم فرق می کند. 

در هر صورت، می شود با صورت عمده و تکی، سفارش انواع پتو خانگی را با نرخ های مناسبی ارائه کرد. این کار را قادر هستید که با سر زدن به فروشگاه پتو ایرانی و خارجی انجام دهید. 

در هر حال، پتوها یکی از کالاهای خواب ضروری در هر خانه ای می باشند. آن ها را می توان بر اساس سلیقه، نیاز و همین طور قد و اندازه ای که دارید، از بازارهای گوناگونی تهیه کنید و مورد استفاده قرار بدهید. این نوع از محصول، کارایی های زیادی را دارا می باشد؛ اما وظیفه اصلی آن گرم نگه داشتن محافظت بدن در برابر سرما است. 

فروشنده برتر پتو دخترانه درجه یک

فروشنده برتر پتو دخترانه درجه یکبرای تهیه یک پتو دخترانه شیک و درجه یک، می توان به فروشندگان مختلفی مراجعه نمود. این مدل از پتوها، از رنگ و طرح های خاصی برخوردار می باشند. عموماً دختر خانم ها سلیقه ای متفاوت دارند. آن ها به الوان شاد و همین طور مدل های ظریف و زیبا بیشتر علاقه مند هستند. 

به همین دلیل است که در بازار می توان رنگ هایی مانند صورتی، قرمز روشن و تیره و همین طور الوان زیاد دیگری را مشاهده کرد که مخصوص دختران می باشد. 

در این زمینه، اگر می خواهید پتوی خوبی را تهیه کنید، بهتر است که به فروشنده برتر مراجعه کنید. این گونه هم در تنوع بالایی خواهید توانست این محصول را مشاهده نمایید و هم این که توجه داشته باشید، بر اساس سلیقه دختر خانم تان آن را تهیه کنید. 

پتوهای دخترانه نیز بر اساس سن و سال طراحی می شوند. همین مسائل باعث گردیده تا ما شاهد تنوع زیادی در این حوزه باشیم. 

مرکز تولید انواع پتو ایرانی

مرکز تولید انواع پتو ایرانیکارخانه جات مختلفی در کشورمان وجود دارند که در انواع متفاوتی محصولات خود را تولید می نمایند. انواع پتو ایرانی را می شود از این لحاظ دسته بندی کرد: 

  • از نظر ساختاری 
  • از نظر مدل 
  • از نظر سایز 
  • از نظر ضخامت 
  • از نظر رنگ 
  • از نظر قیمت 
  • و غیره 

در گوشه و کنار کشورمان، شرکت های بافندگی زیادی را می شود مشاهده نمود که در زمینه تولید پتو فعال می باشند. آن ها همه مواردی که در بالا اشاره کردیم را در نظر گرفته و اقدام به بافت پتوها می نمایند. اما درباره برندها می شود به نام های مختلفی اشاره کرد؛ مثلا: پتو ایرانی نرمینه و پتو ایرانی لاله. 

این دو مارک، از جمله معروف ترین ها در بازار ایران حتی فراتر از مرزها می باشند. پتو ایرانی صادراتی را نیز همین شرکت ها عرضه می نمایند. 

قیمت بهترین نوع پتو مخصوص کادویی

قیمت بهترین نوع پتو مخصوص کادوییپتو مخصوص کادویی هم در بازار وجود دارد. این نوع از محصول همان کالایی می باشد که می توان در مراکز خرید به راحتی مشاهده کرد؛ تنها فرق آن این است که در بسته بندی های ویژه ای قرار می گیرند. این بسته ها هر کدام شان دارای طرح های متنوع می باشند و رنگ های گوناگونی دارند. 

در هر صورت، اگر می خواهید که قیمت بهترین نوع این کالا را به دست آورید، خوب است سری به بازارهای حضوری و غیر حضوری بزنید. به این روش راحت خواهید توانست که از قیمت های جدید مطلع شوید. 

اما نرخ ها چنین پتوهایی، به دلایل مختلفی، متفاوت اعلام می گردد. دلیل آن می تواند الیاف، ابعاد، طرح و رنگ، برند تولید کننده و سایر موارد دیگر باشد. 

خود تولیدی ها هم به همین موارد توجه می کنند و سپس به ارائه کالای شان می پردازند. در هر حال، این پتوها شیک، زیبا و منحصر به فرد می باشند. 

پتو ویژه برای نوزاد با کیفیت بالا

پتو ویژه برای نوزاد با کیفیت بالاپتوها صرفاً برای بزرگسالان تولید نمی گردند. شرکت ها برای کودکان نیز کالای خود را آماده کرده و ارائه می دهند. 

پتو نوزادی اعلاء را با کیفیت بالا می شود از عرضه کنندگان معتبر تهیه کرد. این محصولات، از رنگ و مدل های خاصی برخوردار می باشد. آن ها را می توان در طرح های ساده و کلاه دار به دست آورد. 

پتو ویژه برای نوزادان، سایزی کوچک دارد. نوع ساده آن عموماً به شکل مربعی یا مستطیلی عرضه می گردد و ابعاد استانداردش 80*110 می باشد. اما نوع کلاه دار آن، یکی از بهترین مدل ها محسوب می شود. این کلاه، باعث می گردد تا سرما به سر و صورت کودک رخنه نکند. از طرفی، همین کلاه ها نیز خود مدل های گوناگونی را دارند. 

بی تردید، آن شمار از پتوهای نوزادی مرغوب می باشند که از بهترین الیاف تولید شده و ارائه گردند. 

پتو های طرح شاد و شیک مخصوص کالای عروس

پتو های طرح شاد و شیک مخصوص کالای عروسپتو طرحدار ایرانی، انواع مختلفی دارد. برای کسانی که به دنبال طرح های شاد، شیک و مخصوص کالای عروس می باشند، پیشنهاد می دهیم که سری به بازارهای آنلاین بزنند. از این طریق در هر الوان و مدلی که بخواهند، می توانند این پتوها را مشاهده کنند و حتی خریداری نمایند. 

از طرفی، پتوهای عروس، به در کنار طرح های شاد، به تزئین هم نیاز دارند که در این زمینه، برخی افراد سلیقه های خاص خود را دارا می باشند. روی هم رفته، از جمله مدل های شاد و شیک این پتوها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پتوهای گلدار 
  • پتوهای ساده 
  • پتوهای گل برجسته و معمولی 
  • پتوهایی با گل های ریز 
  • پتوهای طرح راه راه 
  • پتو های فانتزی 
  • و غیره 

بورس پتو با کیفیت تضمین شده

بورس پتو با کیفیت تضمین شدهپتوها را اگر از مراجع معتبر تهیه کنید، فروشنده به صورت تضمین شده در اختیارتان قرار می دهند. با سر زدن به بازار بروس پتو با کیفیت، می توان راحت چنین عرضه کنندگان را پیدا نمود. اما یک پتو مرغوب، بایستی چه ویژگی هایی داشته باشد؟ 

در پاسخ این پرسش می توان گفت که در کنار الیاف مرغوب، کاملاً استاندارد تولید شده باشد. یعنی وزن و سایزش مناسب بوده و از همه مهمتر این که حساسیت های پوستی و تنفسی را ایجاد نکند. 

پتو های نوجوان با بهترین طرح های روز

پتو های نوجوان با بهترین طرح های روزدر میان انواع پتوهایی که شرکت های تولید کننده به بازار ارائه می دهند، نوع نوجوان طرح های مختلفی دارد. 

البته این طیف از جامعه را می شود از لحاظ جنسیتی هم دسته بندی نمود. به این گونه است که ما در بازار شاهد عرضه پتو پسرانه ایرانی و خارجی و همین طور نوع دخترانه می باشیم که درباره اش توضیحاتی دادیم. 

طرح های هر کدام از این پتوها با هم دیگر فرق می کند. عموماً بهترین مدل های روز برای پسرانه، رنگ های تیره تر و همین طور طرح هایی از باشگاه های فوتبال و افراد و هنرپیشه های مشهور می باشد. در هر حال، تنوع در این زمینه زیاد به چشم می خورد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما