قیمت پتو لیلیان تک رنگ سال جدید

قیمت پتو لیلیان تک رنگ در سال جدید با توجه به نوسانات ارزی و تاثیر تحریم‌ ها در اقتصاد ایران، افزایش یافته است. به طور کلی قیمت پتو لیلیان توسط تولید کنندگان آن، بر طبق فاکتور های مختلفی محاسبه می‌ شود و جهت اطلاع دادن به مشتریان، قیمت این محصول به نمایندگی‌ های فروش ابلاغ می‌ گردد. لذا می‌ توان نتیجه گرفت که نمایندگی های فروش جزو معتبر ترین مراجعی هستند که می‌ توان از طریق آن ها قیمت پتو لیلیان را استعلام کرد.

قیمت پتو لیلیان تک رنگ سال جدید

جدیدترین مدل پتو لیلیان تک رنگ

جدیدترین مدل پتو لیلیان تک رنگ پتو لیلیان یکی از جدید ترین انواع پتو هایی است که توسط تولید کنندگان فعال در صنایع نساجی عرضه بازار می‌ شود. پتو لیلیان از کیفیت بسیار بالایی نسبت به سایر پتو های معمولی برخوردار است و این امر موجب شده است تا آن جزو شناخته شده ترین پتو های با کیفیت در بازار های مربوطه به شمار رود.

یکی از جدید ترین مدل های پتو لیلیان نمونه های تک رنگ می باشد که در انتخاب رنگ این پتو ها، تولیدکنندگان نهایت سلیقه و خلاقیت را به خرج داده اند. تولید کنندگان از نوعی الیاف در این پتو ها استفاده کرده‌ اند که هنگام بازتاب و یا برخورد نور با این الیاف، حالتی سایه روشن در پتو تک رنگ ایجاد می شود که این امر نیز به هر چه زیبا تر شدن پتوی لیلیان کمک شایانی می کند و در نهایت زیبایی این پتو می‌ تواند تاثیر منحصر به فردی در دکوراسیون داخلی اتاق خواب ایجاد کند.

نمونه ای از پتو های لیلیان تحت عنوان پتو های ژله‌ ای به حساب می‌ آیند که از انعطاف و نرمی فوق‌ العاده‌ ای برخوردار می‌ باشند و افراد با این نوع پتو نهایت راحتی را هنگام خواب تجربه می‌ کنند. پتو لیلیان ژله‌ ای وزن بسیار سبکی دارد و هنگام جمع شدن فضای بسیار کمی را اشغال می کند و مناسب‌ ترین گزینه برای سفر ها به حساب می‌ آید.

از دیگر مدل‌ های پتو لیلیان آن است که درونشان از طرح‌ های گل برجسته استفاده شده است. پتو های تک رنگ گل برجسته تحت عنوان پتو های سه بعدی نیز شناخته می شوند که طرح های برجسته این پتو ها زیبایی خاصی را در آن ها ایجاد کرده است.

عمده فروشی پتو لیلیان طلایی

عمده فروشی پتو لیلیان طلایی پتوی لیلیان طلایی یکی دیگر از انواع پتو های لیلیان تک رنگ می باشد که در آن از زیبا ترین رنگ طلایی استفاده شده است و جزو پر فروش ترین نوع این محصولات به شمار می رود. عمده فروشی پتو لیلیان طلایی موجب می‌ شود تا قیمت این محصول به حد قابل توجهی کاهش یابد و غالباً خریداران عمده این محصول طرفدار پروپاقرص عمده فروشی پتو لیلیان می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما