مرکز صادرات پتو گلبافت نوجوان

پتو یکی از ملزومات خواب محسوب می شود و همچنین از وسایل گرمایشی در فصل سرما می باشد. پتو در انواع مختلف و طرح و رنگ های بیشماری تولید و به بازار عرضه می گردد. مرکز صادرات پتو گلبافت نوجوان انواع طرح و مدل مختلف را به بازار عرضه می کند. خرید مستقیم این محصول بدون واسطه باعث می شود که با قیمت کمتری این پتو ها را خریداری کنید و در هزینه شما صرفه جویی می شود.

مرکز صادرات پتو گلبافت نوجوان

مقایسه پتو پنبه ای و پشم شیشه

مقایسه پتو پنبه ای و پشم شیشه مقایسه پتو پنبه ای و پشم شیشه :

  1. پتو با جنس پنبه : در بازار پتو از جنس پنبه خالص وجود ندارد و از ترکیب الیاف مصنوعی و نخ پنبه تولید می شود. این پتو خیلی گرم و نرم هستند و کمتر از پتو های دیگر پرز می دهد. این پتو ها که با الیاف مصنوعی تهیه می شوند وزن کمی دارند. این گونه از پتو ها در دو نوع یک لایه و دو لایه تهیه و تولید می شوند و به بازار فروش ارائه می شوند.
  2. پتوهایی با جنس پشم شیشه : بهترین گزینه برای بچه ها و افرادی که پوست حساس دارند می باشد. این پتوها می توانند بهترین انتخاب برای بچه ها و افرادی که دارای پوست حساس یا ناراحتی های تنفسی هستند باشند. معمولا یک لایه خیلی سبک از پشم شیشه در وسط پارچه دوخته می شود که همین کار سبب می شود که امکان تماس با پشم شیشه به صفر برسد. این پتو ها علاوه بر نازکی و سبکی از گرمای خوبی بر خوددار هستند و به همین امر می تواند گزینه خوبی برای بچه ها و افراد پیر و همچنین کسانی که پوست های حساس دارند باشد.



مزایا خرید عمده انواع پتو گلبافت نوجوان

مزایا خرید عمده انواع پتو گلبافت نوجوان پتو گلبافت اصل و پتو گلبافت عروس ، رنگ و نقش و طرح های فراوانی دارد و توانسته با استفاده از همین مزایا مشتریان زیادی را جذب کند. کیفیت و جنس این محصول هم مهم می باشد. بنابراین تولید کننده در کنار تنوع طرح و رنگ از کیفیت و جنس خوب هم برای برند معروف گلبافت استفاده کرده است. ما این امکان را فراهم کردیم تا با خرید عمده انواع پتو گلبافت نوجوان از مزایای ویژه ما استفاده کنید. ما توانستیم این کالا را بدون واسطه در اختیار خریداران قرار دهیم و همین موضوع باعث شده که قیمت این پتو ها کاهش چشمگیری نسبت به بازار داشته باشد. از صفحه فروش این محصول با انواع طرح ها  دیدن کنید و برای خرید و سفارش با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید تا همکاران ما پاسخ گوی سوالات شما باشند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما