نمایندگی فروش پتو تک رنگ

نمایندگی فروش پتو تک رنگ یکی از مراکز معتبر و شناخته شده ای است که با مجوز رسمی از سوی شرکت تولید کننده پتو های گلبافت در زمینه توزیع، عرضه و فروش مستقیم انواع پتو های تک رنگ مشغول به فعالیت می باشد. این نمایندگی، محصولات خود را به صورت عمده و کلی به فروش رسانده و آماده پاسخگویی به حجم گسترده ای از نیاز متقاضیان در گوشه و کنار دنیا می باشد. 

نمایندگی فروش پتو تک رنگ

همه چیز درباره پتو پنبه ای

همه چیز درباره پتو پنبه ای

قطعا تمام کسانی که قصد خرید پتو هایی با کیفیت و مدرن و بسیار شیک را دارند به سراغ پتو گلبافت اصل می روند. 

علت عمده ای که این افراد برای انتخاب خود می آورند ویژگی های خاص و منحصر به فردی است که این محصول را از سایر نمونه های مشابه خود متمایز می سازد. 

از جمله مشخصه هایی که باعث تمایز این محصول می گردد شامل موارد زیر می باشد که به اختصار شرح داده می شود : 

  1. این محصول، اعم از تک نفره و دو نفره دارای ابعاد و اندازه های استانداردی بوده که هنگام خواب کل بدن را پوشش داده و خوابی امن و راحت را برای فرد به ارمغان می آورد. 
  2. پتو های گلبافت تک رنگ را بسیاری از افراد با نام پتو پنبه ای گلبافت می شناسند که این امر ناشی از استفاده از الیاف طبیعی پنبه در تهیه و تولید این محصول می باشد که در نهایت بافتی نرم، انعطاف پذیر، مقاوم و مستحکم را به پتو ارزانی می دارد. 
  3. این محصول دارای تنوع رنگ بی شماری بوده که امکان انتخابی راحت و مطمئن را برای افراد مختلف با سلیقه های متنوع فراهم می آورد. 
  4. این نوع پتو ها دارای وزن بسیار کمی بوده که خوابی آرام، رویایی و راحت را برای فرد به همراه دارد. 
  5. این نوع محصول دارای دو مدل طرح دار و ساده می باشد، نوع طرح دار آن ها دارای نقوش برجسته ای هستند که کاملا هم رنگ و از بافت خود پتو می باشند و نمونه های ساده آن نیز دارای پرز های مخملی کاملا یکدستی است که زیبایی خاص خود را دارد. 

نکته قابل ذکر اینکه جدید ترین نمونه های موجود در بازار جهانی را شرکت گلبافت به متقاضیان عرضه می نماید و نمونه بارز آن پتو عروسکی گلبافت می باشد که به دلیل تنوعی که در طرح و رنگ دارد مورد استفاده کودکان در تمام سنین می باشد. 

نکاتی مهم در مورد خرید پتو تک رنگ

نکاتی مهم در مورد خرید پتو تک رنگ

هنگام خرید پتو تک رنگ گلبافت باید یک سری نکات را مورد نظر قرار داد تا از خرید محصولی اصیل و با کیفیت مطمئن شد و آن موارد شامل گزینه های زیر می باشد : 

  1. هیچ گونه پریدگی، زدگی، سوراخ و پارگی در بافت پتو به چشم نخورد. 
  2. رنگ پتو کاملا یکدست بوده و تیره و روشنی در رنگ آن ها دیده نشود مگر درباره پتو های ابر و بادی که رنگ آن ها خاص است. 
  3. علامت گلبافت همراه با نام تجاری شرکت آن در یکی از گوشه های پتو دوخت شده باشد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما