خرید انواع پتو گل برجسته الماس

آیا از نحوه خرید انواع پتو گل برجسته الماس اطلاع دارید؟ آیا می دونید که مدل الماس از زیر شاخه های برند معروف پتو نیکوباف هست؟ و می دونید نمایندگی های معتبر این برند در کدوم شهرها فعالیت دارن؟ اصلا آیا می دونید دیگه نیازی نیست برای خرید پتو به صورت حضوری به نمایندگی های فروش هر برند مراجعه کنید؟ می دونید که این روزها، خرید اینترنتی چقدر تونسته به آسون شدن زندگیمون کمک کنه؟
نمایندگی های پخش پتو نیکوباف، با فروش حضوری و آنلاین، خرید انواع پتو گل برجسته الماس رو برای مصرف کنندگان، آسون، سریع و امن کردن. فقط کافیه با یک جست و جوی ساده توی اینترنت با یکی از همین نمایندگی ها ارتباط برقرار کنید و با انتخاب پتوی مناسب خودتون منتظر باشید تا تجربه یک خرید آسون و لذت بخش رو بهتون هدیه کنند.

همه چیز درباره پتو گل برجسته الماس

همه چیز درباره پتو گل برجسته الماس

پتو گل برجسته الماس طرح و نقش های جذابی داره که تقریبا می شه گفت برای رقابت با سایر برندها انتخاب خیلی خیلی سختیه. پتو گل برجسته الماس وزن کاملا استاندارد و مناسبی داره و علاوه بر اون به خاطر مقرون به صرفه بودنش همیشه جزو انتخاب های اوله خانوم های با سلیقه کشورمون هست. این پتو در دو نوع یک نفره و دو نفره و از الیاف پلی‌استر ساخته شده. پتو گل برجسته الماس دور دوزی شده، لطیف و نرم و گرم هست که قبلیت شست و شو با دست و ماشین رو هم داره. این پتو آنتی باکتریال و ضد آلرژی هم هست.
خرید انواع پتو گل برجسته الماس در طرح های جذاب ساده و گلدار از تمام نمایندگی های معتبر فروش پتو نیکوباف امکان پذیره.

نکاتی درباره نگهداری از پتو

نکاتی درباره نگهداری از پتو

در اکثر موارد پتو‌ها بر اثر شست و شوی نادرست یا به دلیل نگهداری در محل نامناسب دچار آسیب می شن. دشمن کالای خواب، نمناک بودن محل نگهداری اون هست. پس باید هر چند وقت یکبار به صورت منظم کمدی که پتوها را در اون می گذاریم بررسی کنیم، همچنین بهتر از همان موقع نیز، نوع تا زدن پتوها رو عوض کنیم تا جای تا نندازه.
استفاده از ملحفه برای پتو، از کرک برداشتن و گرد و خاک گرفتن پتو جلوگیری می کند و همزمان باعث حفظ گرما می شود.
بهترین گزینه برای شست و شوی پتو، خشکشوییه، اما اگر مایلید خودتون پتوها رو بشویید بهتر است با آب سرد و حداکثر ولرم (30 درجه) و پودرشوینده یا ترجیحا مایع شست و شو استفاده کنید.
مهم ترین قسمت ماجرا هم آبکشی چندین باره است تا هیچ کفی باقی نماند. اگر با ماشین لباسشویی قصد شستن پتو را دارید بهتر است ماشین لباسشویی را روی حالت آبکشی اضافه تر قرار دهید. پتو را نباید برای خشک شدن در برابر نور مستقیم آفتاب یا حرارت زیادی قرار داد زیرا باعث می شه رنگ و روی پتو از بین بره. هر چند وقت یک بار پتو و لحاف ها را در برابر نور ملایم آفتاب قرار دهید تا آویزان بماند و هوا بخورد.

بهترین حالت برای شستن پتو در خانه

بهترین حالت برای شستن پتو در خانه

برای شست و شوی پتو در خانه چیزی که ابتدا مهمه و باید بهش توجه کنید اینه که حتما برچسب شست و شو با ماشین لباسشویی و آب گرم روی پتو چسبیده باشه و اگر این برچسب روی پتو نیست یعنی شستن پتو فقط با دست امکان پذیره.
به طور معمول لباسشویی ها امکان شست و شوی پتوهای یک نفره رو به راحتی دارن اما برای شستن پتوهای دو نفره و بزرگ که نیاز به لباسشویی های 9 کیلویی داره، حتما باید از خشکشویی های بیرون از منزل کمک گرفت.
بعد از اینکه مطمئن شدید میشه پتو رو با لباسشویی شست، بهتره تست رنگ رو انجام بدین و با یه پارچه سفید خیس شده روی گوشه ای از پتوی مورد نظر رو چند بار محکم بکشید و مطمئن بشید که رنگ پس نمی ده.
دمای آبی که اجازه داره پتو باهاش شسته بشه خیلی خیلی مهمه و حتما روی همون برچسب دمای آب هم نوشته شده.
نکته مهم بعدی وزن پتو هست. می دونید که وقتی آب به پتو می رسه، وزن اون رو چندین برابر وزنی که داره، می کنه. پس دقت کنید غیر از همین پتو، چیز دیگه ای داخل ماشین لباسشویی نندازید.
از مواد شوینده، پودر و نرم کننده هایی باید استفاده کرد که نوع مواد باعث از بین رفتن رنگ و لطافت پرزها نشه. و اینکه برای خشک کردن پتو، اون رو، لوله، تا و یا اتو نکنید و اجازه بدین همین طور باز شده و صاف و با نور آفتاب خشک بشه.
اگر برچسب شست و شو با ماشین، روی پتو وجود نداره می تونید پتو رو داخل یک وان یا تشت بزرگ آب گرم قرار بدید. پتو رو به همراه مواد شوینده مناسب داخل تشت بگذارید و بعد از یک ساعت با پا اون رو بمالید. وقتی که حس کردید به خوبی تمیز شده اون رو به کمک دو نفر دیگه آب گیری کنید. چرا که وزن پتو بعد از شست و شو بسیار بالاتر از حالت خشک و عادیش هست و ممکنه باعث کمردردتون بشه.

عرضه کنندگان بزرگ پتو گل برجسته الماس

عرضه کنندگان بزرگ پتو گل برجسته الماس

تمامی مراکز فروش کالای خواب و نمایندگی های معتبر فروش پتو نیکوباف به عنوان عرضه کننده و مرجع مناسب برای خرید انواع پتو گل برجسته الماس به حساب میان. فاصله هر کدوم از این نمایندگی های معتبر با شما تنها به اندازه یک صفحه گوشی یا مونیتور کامپیوتر و لپ تاپ هست تا با اولین سفارش مشتری همیشگی خرید سریع و امن این کالای مصرفی خودتون باشید.

پتو نوجوان

پتو نوجوان

پتو نوجوان نسبت به پتو یک نفره از سایز کوچکتری برخورده و تنوع طرح و رنگ بیشتری داره. اما از لحاظ کیفی هیچ تفاوتی با سایر مدل های پتو طرح دار و پتو طرح برجسته و ساده نداره. شاید خیلیها فکر کنند پتو نوجوان جزء پتوهای ارزان قیمت به حساب میاد. اما باید بگیم سایز و اسم این نوع پتو هیچ تاثیری بر کیفیت و در نتیجه قیمت این پتو نداره. بسته به اینکه این پتو رو از کدوم یکی از برندها دارید تهیه می کنید و الیاف به کار رفته در بافت اون پتو از چه کیفیتی برخوردار باشن، قیمت این پتو بالا یا پایین تر از مدل های مشابه خودشون میشن.

35

  1. پتو های گل برجسته این سایت بسیار زیبا هستند طرح های مختلفی دارند با توجه به قیمت مناسبی که این سایت داره من توصیه می کنم حتما از پتو های این مجموعه خرید کنید

  2. با سلام پتوی گل برجسته الماس بهترین پتو برای استفاده شما که راحت میشه تو خونه شستشو کرد رنگهاشم خیلی متنوع هست خرید امن فقط از طریق این سایت

  3. پتوهای گل برجسته این سایت بسیار با کیفیت هستند و قیمت خیلی ارزان تری دارند من سفارش دادم و از خریدم بسیار راضی هستم

  4. سلام و عرض ادب . ممنون بابت نکات خیلی مهم که هنگام شسشتو پتو باید رعایت کنیم در سایت قرار دادید

  5. پتوهای گل برجسته این روز ها به دلیل جذابیت بیشتری که دارند مورد استقبال بسیاری از افراد با سلیقه های مختلف قرار گرفته. خوشبختانه خرید و فروش این محصولات سودآوری خوبی رو هم به همراه داره. ممنون از مشاورین خوب مجموعه دیبافت برای راهنمایی های خوب شون.

  6. با سلام و احترام خدمت شما دوستان عزیز،بسته بندی خوبی دارید جنس هاتون عالی هستند ،خرید از سایت از خرید حضوری بهتر شده،تقلب توی کار اینترنتی مثل قبل نیست و خرید از شرکت های برند بسیار توجیه هم داره هم در وقت وزمان صرفه جویی می شه

  7. سلام عرض میدارم خدمت شما خسته نباشید ممنون از مقاله زیبایی که در مورد روبالشتی مخمل سه بعدی ذکر کردین. تا جای که مقاله رو خواندم فهمیدم که یکی از با کیفیت ترین روبالشتی مخمل است همجنین از بعضی دوستا تعاریف از روبالشتی مخمل سه بعدی رو شنیدم واقعا از محصول تون راضی بودن مرکز فروش این برنج در کدام شهر می باشد . آیا به صورت آنلاین می توانید به تمام شهر ها بفرستین . قیمت خرید این روبالشتی مخمل سه بعدی چند است . آیا فروش تون به صورت عمده است

  8. من رنگ صورتی میخواستم ولی رنگ سبزش برام ارسال شده لطفا راهنمایی کنید که چجوری باید مرجوعش کنم؟

  9. این پتو های گل برجسته رو خواهرم خریده بود
    من که اصلا خوشم نیومد
    فقط خوشگله همین

  10. سلام من از مشتری های دائمی مجموعه شما هستم توسط یکی از همکارانم با سایت شما آشنا شده بودم از شما بخاطر قیمت بسیار مناسب و عالی بسیار ممنون هستم.

  11. سایتتون خیلی خوبه توضیحات عالی و تکمیلی بود من به عنوان خریدار راضی بودم. فقط ای کاش قیمت رو هم درج می کردید که خیلی عالی تر میشد. سپاس از مجموعه و سایت بسیار عالی شما

  12. سلام بایت کیفیتش چجوری باید مطمئن بشم؟ من زیاد میشورم پتو رو میخوام بدونم جنسش جوری نیست که خراب بشه زود؟

  13. پتو ها اساسی ترین وسیله ی منازل هستند و به تنهایی میتواند زیبایی و جلوه ی خاصی را به منزل شما ببخشید و مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کرد کیفیت و قیمت این محصول است که تمامی این ها در این سایت موجود است

  14. اگر امکانش هست تنوع رنگ هاتون رو هم بفرستید به صورت پی دی اف یا اینکه کاتالوگی ارسال کنید ممنون میشم شماره بنده رو که دارید ممنون

  15. این نمونه پتوهاتون بسته ای چند درمیاد چطوری میتونم خریداری کنم برای دخترم تازه عروسه یه مدل خیلی قشنگ میخوام میتونید راهنماییم کنید؟

  16. کیفیت و تنوع رنگ و طرح شما خوب است .چطور میتوانم از شما خرید کنم؟ ارسال هم دارید ؟نحوه تسویه شما چگونه است؟نمایندگی شهرهای دیگر هم دارید؟

  17. سلام وقتتون بخیر
    من پتو گل برجسته ام رو شستم و وقتی که خشک شد دیدم حالت خشک شد و زبری به خودش گرفته باید چیکارش کنم؟

  18. از پتوهایی که در سایت قرار داده اید دیدن کردم و قصد خرید پتو گل برجسته را دارم اگر ممکن است رنج قیمت محصولات را در سایت قرار دهید.

  19. سلام. میخواستم بگم که این پتو های گل برجسته زیبایی خاصی داره. مدل های شما هم واقعا جذابن

  20. سلام وخداقوت خدمت سایت شما خیلی خوبه من میخام برای جهیزیه دخترم از سایت شما خریداری کنم لطفاََ راهنمایی کنید

  21. سلام من میخواستم برای مغازه ی مادرم به صورت عمده پتوی گل برجسته سفارش بدم.آیا فروش عمده هم دارید؟

  22. چقدرخوبه که  میتونم  به صورت آنلاین از سایت خریداری کنیم و اینکه حتمامحصولتون باکیفیت وعالی است.

  23. سلام وعرض ادب ممنون از سایت خوبتون که ما رو مستقیم با تولید کننده مرتبط ساختید تا خریدی مقرون به صرفه داشته باشیم من برای روز مادر برای مادر و مادر شوهرم از این پتوها سفارش داده بودم که هردو شون خوششون اومد ممنون که پتوها رو به موقع ارسال کردید

  24. باسلام من ازتون پتو گرفتم برای خواهرزاده ام.واقعا جنسش عالی بود..خیلی خیلی نرم و لطیف بود ..نسبت به کیفیت بالایش قیمتش یه جورایی مفت بود
    ممنون بخاطر همه چی

  25. سلام و عرض ادب و احترام

    پتو گل برجسته ی طلایی شما فوق العاده زیبا و چشمگیر هست
    عاشقش شدم
    حتما سفارش میدم

  26. پس از گذشت ۳ روز از سفارشی که در سایت شما ثبت کردیم محصول درخواستی به دست ما رسید از کیفیت عالی شما سپاسگزاریم

  27. سلام روز خوش
    پتو گل برجسته الماس وزن کاملا استاندارد و مناسبی داره و علاوه بر اون به خاطر مقرون به صرفه بودنش همیشه جزو انتخاب های اوله خانوم های با سلیقه کشورمون هست.

  28. سلام روز بخیر
    پتو گل برجسته الماس وزن کاملا استاندارد و مناسبی داره و علاوه بر اون به خاطر مقرون به صرفه بودنش همیشه جزو انتخاب های اوله خانوم ها است. این پتو در دو نوع یک نفره و دو نفره و از الیاف پلی‌استر ساخته شده. پتو گل برجسته الماس دور دوزی شده، لطیف و نرم و گرم هست که قبلیت شست و شو با دست و ماشین رو هم داره. این پتو آنتی باکتریال و ضد آلرژی هم هست.

  29. سلام دوستان من از این سایت پتو گل برجسته سفارش دادم خیلی جنس الیافش خوب بود پیشنهاد میکنم حتما امتحان کنید

  30. سلام و عرض ادب
    ممنون از سایت خوبتون .پتو این سایت خیلی عالی و باکیفیت .خرید کردم عالی .راضیم .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما