خرید برترین پتو سربازی پشمی

امروزه خرید پتو سربازی پشمی مثل انواع پتوهای دیگه با آسون ترین راه های ارتباطی از برترین سایت های فروش اینترنتی پتو امکان پذیره. به طور معمول برترین و معتبرترین برندهای تولید پتوی کشور، تولید تمامیه کالاهای خواب رو توی لیست تولیدات خودشون دارن که بتونن مشتری های خودشون رو برای تمام نیازها و سلیقه ها داشته باشن. تمام برندهای مطرح توی تمامی استان هایی که کارخونه و کارگاه های پتو بافی دارن مثل نیکوبافت، زرین پتو، پتو شکوفه، طاهربافت و… امکان تولید و خرید برترین پتو سربازی پشمی رو هم در کنار سایر تولیدات و خدماتشون دارن.
امکان خرید اینترنتی پتو سربازی پشمی و نمدی به تعداد بالا و به صورت عمده و مستقیم برای تهیه کنندگان کالاهای نظامی فراهم شده. اگه خریداران کالاهای نظامی به دنبال یک خرید برتر و سریع و ارزان پتو سربازی هستند، بهترین راه خرید از سایت های معتبری هست که فروش اینترنتی پتو سربازی رو زیر نظر کارخونه ها و کارگاه های اصلی پتو بافی انجام میدن. خریدارانی که برای خرید پتو به سایت مراجعه میکنند باید به نکات مهمی توجه کنند. موارد مهمی مثل جنس پتو، کیفیت پتو، قیمت و کاربرد اون. برای کاربرد نظامی و خدمات امداد و بیمارستان ها و زندگی در شرایط سخت با کیفیت و گرما دهی بالا، حجم کم و تنوع رنگ محدود در برترین برندهای معتبر پتو بافی کشور تولید و خرید و پخش اون از تمامی سایت های معتبر اینترنتی امکان پذیره.

میزان گرمادهی پتو سربازی

میزان گرمادهی پتو سربازی

پتوهای سربازی پتوهایی هستند عموما ساده که در بیشترین نوع خودشون به طور پشمی و کاملا مناسب برای شرایط سخت نظامی تولید میشن. با الیاف پلی استر و با بهترین کیفیت. این پتوها غالبا با ماشین های خارزنی، خارزنی شدن و به همین دلیل عایق گرمایی خوبی به حساب میان.
پشم یک فیبر کاملا طبیعی منحصر به فرده با خاصیت گرما دهی بسیار بالا که به طور کلی از حیواناتی مثل گوسفند، بز، شتر و غیره به دست میاد. برای حفاظت از بدن در هوای سرد زمستان، پشم بهترین ماده در مقایسه با پنبه و اکریلیک به حساب میاد. پتو سربازی پشمی از 70 % پشم و 30 % پلی استر تولید شده. توی خونواده ها استفاده از پتو پشمی و نمدی به طور معمول رایج نیست و از پتوهای پنبه ای و پلی استر و پشم شیشه استفاده میشه. اما گاهی برای درمان بعضی از بیماران که سرما عامل اصلی بیماریشون هست از پتوهای پشمی استفاده میکنن.
پتوهای سربازی با استفاده از سیستم تار و پود بافته میشود. نخ اون از سیستم مالشی (wollen) تهیه شده. نخ تار اون از جنس فلامنت و نخ پود از جنس پشم و پلی استر که در پایان بافت، به وسیله ماشین خارزنی، تمام الیاف تا انتها کشیده میشن و حالت پرز ایجاد میکنن. این پرزها کاملا به صورت عایق گرما عمل کرده و باعث میشن گرما از داخل بیرون نره و سرما ورود پیدا نکنه. به همین دلیل میزان گرمادهی پتو سربازی فوق العاده بالاست. خرید بهترین و برترین پتو سربازی پشمی با قابلیت گرما دهی بالا، در تمامی فروشگاه های کالای خواب و سایت هایی که فروش اینترنتی دارن امکان پذیره.

مشخصات پتو سربازی شتری

مشخصات پتو سربازی شتری

پتو سربازی شتری از انواع پتوهای تولید شده داخلی هست که به خاطر گرمای زیادی که ایجاد میکنه، وزن سبک و نرمی و لطافتی که داره توی مراکز درمانی، بیمارستان ها، بیمارستان های صحرایی، برای امداد رسانی به افراد صدمه دیده بر اثر حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله و البته مراکز نظامی و پادگان ها مورد استفاده قرار میگیره. خرید این پتوی سبک و گرم و با کیفیت، به خاطر کاربرد و مصرف بالایی که داره، توسط نمایندگی های معتبر بسیار زیادی که توی نقاط مختلف کشور هست به راحتی انجام میشه.
پتو سربازی شتری توی سایز و وزن و رنگ های مختلفی تولید میشه. این پتو معمولا در ابعاد 150 در 200 سانتی متر و 150 در 300 سانتی متر بیشترین میزان استفاده رو داره. البته کارخونه ها و کارگاه های پتو بافی، این پتو رو توی سایزهای دیگه هم تولید میکنن اما این دو سایز، از پر مصرف ترین نوع پتوهای سربازی شتری هستن. نکته دیگه ای که در رابطه با پتوی سربازی شتری میشه گفت، ضخامت و وزن متفاوت اونه که درست برخلاف ظاهرش که اصلا ضخیم نیست و سبک و قابل حمل هست و به راحتی رول میشه، گرمای بسیار بالایی رو ایجاد میکنه و عایق گرمایی بسیار خوبی هم برای بدن هست. استفاده از پشم حیوانات که خودش خاصیت گرمادهی بالایی داره باعث میشه این ویژگی پتو سربازی شتری با سایر پتوهای مصرفی دیگه متفاوت باشه.
قابل حمل بودن پتو سربازی شتری همونطور که اشاره شد، وزن کم و البته گرما دهی فراوانی که داره، باعث شده که علاوه بر ارگان های نظامی و درمانی و امداد رسانی، خریداران و متقاضیانی زیادی در بین سایر مردم و برای مصرف خونگی و جاده ای پیدا کنه. بافت متراکم و بسیار محکم پتو سربازی شتری باعث شده که دوام و طول عمر بالایی داشته باشه. پتو سربازی شتری امکان شست و شو با دست و ماشین رو داره و به راحتی بدون اینکه نگران از بین رفتن رنگ و کیفیتش باشیم، میشه اون رو مقابل آفتاب قرار داد.
حجم تولید، پخش و خرید پتو سربازی شتری به خاطر گرمای عالی که ایجاد میکنه توی ماه های سرد و بارونی سال، توی مناطق سردسیر کشورمون خیلی زیاده. پتو سربازی شتری یک لایه است و برای یک نفر مناسبه.

چه پتویی برای ما خوب است

چه پتویی برای ما خوب است

اینکه چه پتویی برای هر فردی خوب و مناسب باشه بسته به کارکرد پتو، ویژگی بدنی و سن و جنس هر فرد داره. پتوها در انواع یک نفره، دو نفره، کادویی یا دخترانه و پسرانه و عروسکی بچگانه و حتی بسته به میزان گرمایی که تولید کنن به یک لایه و دو لایه تقسیم میشن. حتی اینکه فرد بدن حساسی داشته باشه یا نه میتونه در انتخاب نوع پتو که پنبه ای، پشم شیشه، یا نمدی و پشم باشه تاثیر داره. پتوهای دو نفره گل برجسته در طرح و رنگ های بسیار متنوع و زیبا میتونه برای تخت های دو نفره زوج های جوون مناسب باشه. پتوهای مسافرتی سبک برای افراد میان سال که سنگینی پتو ممکنه اون ها رو اذیت بکنه، پتوهای ارزان برای کسانی که رفت و آمدهای زیادی توی خونه هاشون دارن و نمیتونن هزینه زیادی برای پتوهای مهمونی بپردازن و حتی پتوهای سربازی پشمی و مینک برای جاهای سردسیر، جاده ها و کوه پیمایی ها. مشاوران و کارشناسان فروش حاضر در سایت های فروش اینترنتی انواع پتو، میتونن شما رو در خرید برترین پتو کمک کنن.

فروش بهترین انواع پتو سربازی پشمی

فروش بهترین انواع پتو سربازی پشمی

خرید برترین پتو سربازی پشمی در انواع مختلف و از تمام کارخونه های تولید کننده معتبر و مخصوص بافت این پتو به طور مستقیم و غیر مستقیم از طریق سایت های اینترنتی صورت میگیره. پتو پشمیِ 70 % مناسب برای صادرات با عنوان پتو سربازی به صورت عمده و با قیمت مناسب در تمام سایت های اینترنتی که بدون واسطه، فروش کالاهای خواب رو در دست دارن، به فروش میرسه. رعایت تمام استانداردهای لازم برای یک پتوی با دوام و با کیفیت مثل پتو سربازی باعث شده تا این پتو برای صادرات به کشورهای سردسیری مثل روسیه، گزینه مناسبی باشه.
پتو های سربازی پشمی و ارزان در انواع گل دار با طرح های چریکی و دیجیتال، ببری، چهارخانه، نمدی ساده و مشکی تولید و به فروش میرسن. تنوع طرح در پتوهای سربازی به خاطر کارکرد محدودی که دارن زیاد مورد توجه تولید کنندگان و طراحان این پتو نیست اما همان طرح های متنوع، تونسته زیبایی خاصی به این نوع پتو بده.

فروش بهترین انواع پتو سربازی پشمی

سخن آخر

خرید برترین پتو سربازی پشمی، شتری و نمدی با عنوان پتو سربازی ارزان همیشه و همواره در تمام مراکز فروش کالاهای خواب و با قیمت مناسب صورت میگیره. بهترین پتوهای سربازی تولید ایران به دلیل رعایت استانداردهای لازم در صف صادرات کشور به کشورهای حوزه خلیج فارس، سوریه، لبنان، عراق، افغانستان و پاکستان و… حضور داشته.
مشاوران و کارشناسان این سایت میتونن به شما کمک کنن تا پتوی مورد نیاز و سلیقه تون رو از بین هزاران نوع و برند تولید داخلی انتخاب کنید. مطمئن باشید با یک بار خرید از ما طعم لذت بخش خرید آسان و ارزان رو به خودتون خواهید بخشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما