شرکت تولید پتو سوپر برجسته

در کشور عزیز ما، کارخانه ها و شرکت های زیادی مانند شرکت تولید پتو سوپر برجسته را میتوان نام برد که در خط تولید انواع و اقسام کالاهای خواب فعالیت میکنند؛ اما تعداد کمتری، شرکت را میتوان پیدا کرد، که بتواند منسوجاتی با مرغوبیت بالا و مطابق با نیاز و سلیقه خریدار را به عرضه برساند. حال این سوال پیش می آید که بهترین شرکت در زمینه تولیدات کالای خواب کدام است؟
شرکت تولیدی دیبافت یزد با بهترین کیفیت و متریال، در زمره شرکت هایی قرار دارد که در کار تولیدات محصولات خواب، حرف اول را در میان سایر شرکت های تولیدی دیگر میزنند. شرکت دیبافت یزد دارای زیر مجموعه های فراوانی بوده که هر کدام در زمینه تولید یکی از منسوجات خواب فعالیت میکنند. یکی از نام دارترین شرکت های تولیدی این برند، شرکت تولید پتو سوپر برجسته میباشد، که در زمینه تولید این بافته ها به جایگاه و موفقیت بالایی دست یافته است.

شرکت تولید پتو سوپر برجسته
شرکت تولیدی پتو سوپر برجسته از مجموعه پرسنلی تشکیل شده است که افرادی زبده، خستگی ناپذیر، کاردان و ماهر هستند و با استفاده از دانش، تخصص و تجربه خود و همچنین با استفاده از بهترین و کارآمدترین تجهیزات و ماشین آلات توانسته اند به تولیدات برتر انواع پتو سوپر برجسته، با کیفیت عالی و ممتاز دست یابند. تولیدات شرکت پتو سوپر برجسته، مطابق با نیاز خریدار و دلخواه برای تمامی گروه های سنی در طرح ها، رنگ ها و سایزهای مختلف میباشد. این تولیدات شرکت پتو سوپر برجسته به خوبی توانسته جای خود را در بازارهای فروش محلی و همچنین بازارهای فروش جهانی باز کند و مورد پسند سلیقه های گوناگون و افراد سخت پسند قرار بگیرد. یکی از مزیت های شرکت تولیدی پتو سوپر برجسته این است که خریداران بدون محدودیت و به راحتی میتوانند هم بصورت حضوری و هم از طریق سایت های طراحی شده، سفارشات عمده و کلی مورد نظر خود را به آسانی و با نازلترین قیمت ها، بدون واسطه و مستقیم تهیه کنند.

آشنایی با پتوهای سوپر برجسته

آشنایی با پتوهای سوپر برجسته

انواع گوناگونی از پتو در بازار وجود دارد، که این بافته ها یکسری تفاوت هایی با هم دارند. غالبا پتوهایی که در خانه کاربرد دارد، علاوه بر زیبایی باید استحکام بالایی نیز داشته باشند تا بشود سالیان متمادی از آنها استفاده کرد. یکی از آن بافته های لطیف با ماندگاری طولانی مدت که مناسب برای استفاده هر خانواده ایرانی با هر سلیقه ای است، پتو سوپر برجسته است که با ویژگی های منحصر به فرد خود توانسته رضایت مشتریان بسیاری را فراهم آورد. شرکت تولیدی پتو سوپر برجسته تمام توان خود را در ارائه محصولی با کیفیت در جهت محبوبیت و رضایت مردمی به کار گرفته است. در ادامه به بررسی ویژگی ساختاری و غیرساختاری این منسوج میپردازیم.
همانطور که از نام این منسوج مشخص است، بارزترین ویژگی و مشخصه آن نرمی و لطافت است که سبب انتقال حس راحتی و آرامش زیادی به فرد در هنگام خواب میشود. طرح های این پتو برجسته هستند که این خصوصیت سبب ایجاد جذابیت و گیرایی در این منسوج شده است. کیفیت متریال مورد استفاده در این پتوهای طرح دار بسیار مرغوب است. این پتوهای خاص در عین داشتن کیفیت بالا، دارای وزنی بسیار سبک بوده و مناسب برای خانواده هایی هستند که مشکل کمبود جا دارند. همچنین این پتو دارای طرح ها، رنگ ها و نقش های مختلفی بوده که به سبب همین گوناگونی، دست خریداران را در انتخاب پتو بسیار باز گذاشته است.

آیا هرپتویی برای ما مناسب است

آیا هرپتویی برای ما مناسب است

پتو از ملزومات داشتن خوابی بی دغدغه است. این محصولات نقش بسیار مهمی در خوابی استاندارد دارند. بنابراین برای داشتن خوابی راحت، کافی است نمونه ای عالی و کارآمد انتخاب شود. حال باید دانست چه پتویی برای ما مناسب است؟ ایا هر پتویی برای استفاده هر شخصی مناسب است؟ یک بافته مناسب، دارای خصوصیات ساختاری و غیرساختاری زیادی است که آن خصوصیت باید با نیاز و ویژگی های بدن و پوست ما مطابقت داشته باشد تا بتواند خوابی راحت را برای ما فراهم آورد. شرکت تولیدی پتو سوپر برجسته، برای هر محصول خود کاتالوگی در اختیار فروشنده، در مورد ویژگی هر محصول قرار میدهد، تا مشتریان در حین خرید، با راهنمایی به جای فروشندگان بتوانند هر محصولی را به راحتی بشناسند و خریدی آسان را تجربه کنند. در ادامه شما را به شناخت برخی از این ویژگی ها دعوت مینماییم.
بطور مثال هر نوع پتو برای آن دسته از افرادی که پوست بسیار حساس دارند مناسب نمیباشد و این دسته از افراد نمیتوانند از هر نوع منسوجی برای خواب استفاده کنند. بنابراین پیشنهاد شرکت تولیدی پتو سوپر برجسته، برای انتخاب این دسته از افراد، خرید پتویی با الیاف و ساختاری طبیعی مثل پنبه، ابریشم و… میباشد. الیاف طبیعی که در ساختار پتو بکار میرود، باعث میشود پتو خاصیت آنتی آلرژیک داشته باشد و بافته ای بسیار مناسب برای افرادی باشد، که حساسیت پوستی و تنفسی دارند. یا پتوهای دولایه که گرمای فوق العاده خوبی دارند، اما برای افرادی که دچار اگزما هستند و حساسیت پوستی دارند اصلا مناسب نیستند و یا پتوهای پشمی مناسب فرادی است که بسیار سرمایی هستند. پس با توجه به مطالب گفته شده، شما برای خرید پتو در گام اول باید نیاز خود را شناسایی و ارزیابی کنید و در قدم بعدی اقدام به خرید پتویی مناسب با شرایط خود کنید.

بهار بهترین فصل برای پتو تک لایه

بهار بهترین فصل برای پتو تک لایه

پتوها هم مانند بسیاری از وسایل میتوانند باتوجه به انواع متفاوتی که دارند، فصلی باشند. یعنی به نوعی باشند که هر کدام برای یک فصل مناسب باشد. در نتیجه اگر برای شما اهمیت دارد، که بدانید برای هر فصل چه پتویی مناسب است تا پایان با ما همراه باشید.
پتوها کالاهایی هستند که ضخامت متفاوتی دارند. این بافته ها از نظر ضخامت به گونه های مختلفی از جمله پتوهای تک لایه، دولایه و سه لایه تقسیم میشوند که هرکدام از این بافته ها مناسب برای یک فصل هستند و شما با توجه به نیاز خود، میتوانید انتخابی مناسب برای خوابی راحت داشته باشید. مثلا پتوهای دو لایه طرح برجسته، در اندازه و طرح های متفاوت، میتوانند بهترین و ایده آل ترین انتخاب در فصل زمستان برای کسانی باشد، که حتی در سردترین روزهای سال هم نمیخواهند به سراغ لحاف های سنگین و بزرگ بروند. این پتوها فوق العاده گرم اما قابل استفاده در همه فصل ها نیستند و فقط مناسب استفاده در فصول سرد سال هستند. اما اگر به دنبال پتویی مناسب برای فصل بهار میگردید، پیشنهاد ما به شما، پتوهای تک لایه تولید شرکت سوپر برجسته است که این منسوجات با دارا بودن ضخامت کمتر و سبک بودن میتوانند بهترین انتخاب برای فصل بهار باشند.

صادرات انواع پتو سوپر برجسته

صادرات انواع پتو سوپر برجسته

صنعت نساجی در کشور ما قدمت بسیار زیادی دارد و در این مدت ما شاهد تحول و پیشترفت های بسیاری در این صنعت بودیم. درحال حاضر کشور ما، به موقعیت و جایگاه والایی در عرصه صادرات کالا، دست یافته است و یکی از آن قبیل کالاهایی که به دلیل قیمت و کیفیت بالای آن، مورد توجه بازرگانان قرار گرفته و به خوبی میتوان بر روی صادرات آن تمرکز نمود، مربوط به پتو میشود. در ادامه به بررسی صادرات انواع پتو، بخصوص پتو سوپر برجسته میپردازیم.
شرکت تولید پتوی سوپر برجسته، به دلیل ویژگی های برتری که نسبت به سایرین دارد، مورد استقبال بازارهای فروش جهانی قرار گرفته است و به همین علت دارای بازار صادراتی بسیار خوبی است و این محصولات چه از نظر کیفیت و چه از نظر رعایت مسائل بهداشتی و فنی قابل رقابت با برندهای جهانی هستند.

صادرات انواع پتو دستباف ایرانی

صادرات انواع پتو دستباف ایرانی

یکی از نمونه های تولیدی، ارزنده و شاخص شرکت دیبافت، که بسیار مورد توجه بازرگانان و خریداران خارجی قرار گرفته است، نمونه های دست باف پتو میباشد که این منسوج به دلیل خاص بودن، شکیل بودن و زیبایی چشم نوازی که دارند، مورد استقبال پرشوری در بازارهای صادراتی قرار گرفته است. این بافته ها بسیار سبک، نرم، لطیف و تهیه شده از الیافی ارگانیک هستند و از مرغوب ترین کامواها در بافت این منسوجات استفاده شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما