شرکت عرضه پتو دبل فیس دو نفره

امروزه شرکت های تولیدی با استفاده از جدید ترین و مدرن ترین دستگاه ها توانسته اند محصولات متنوعی را تولید و روانه بازار کنند، یکی از تولیدات داخلی کشور عزیزمان ایران در زمینه تولید این محصولات پتو دبل فیس دو نفره یا تک نفره است. پتو دبل فیس دو نفره با داشتن ویژگی های مثبت توانسته در سطح بازار داخلی و خارجی پر طرفدار باشد، و با نمونه های مشابه هم رده خود داخلی یا خارجی به خوبی رقابت کند و در جایگاه برتر قرار گیرد. شرکت عرضه پتو دبل فیس دو نفره محصولات خود را به صورت مستقیم در دید خریداران قرار داده است و خریداران این محصول با کیفیت میتوانند به صورت اینترنتی این محصولات را درون سایت مشاهده کرده و از قیمت آنها مطلع شوند.
امروزه منسوجات خواب جزء پر رونق ترین محصولات صادراتی هستند که توانسته اند به اقتصاد کشور کمک به سزایی کنند. یکی از محصولات متنوع و تولید شده شرکت دبل فیس پتو دو نفره است که تاجران رونق زیادی را از صادرات این محصول کسب کرده اند، هر سال بیش از 5000 تن از این پتو به کشورهایی نظیر عراق، ترکیه، چین، ارمنستان، پاکستان، افغانستان و .. صادر میشود، با تقاضای روز افزون این محصول برای صادرات و عرضه در سراسر کشور یا خارج از کشور منجر به تولیدات بیشتر شد و در نتیجه نیروی انسانی بیشتر مشغول به کار شدند.
با تقاضای روز افزون این محصول از جانب مردم و با مشاهده کیفیت بالای آن، کارخانه تولیدی این پتو در اقصی نقاط کشور مراکز فروش تاسیس نمود تا خریداران بتوانند آنها را با اطمینان بیشتر و قیمت منصفانه از طریق این نمایندگی ها به صورت مستقیم خریداری کنند. از جمله شهر هایی که این نمایندگی ها در آنها وجود دارد شامل استان های تهران، فارس، کرمان، کیش، قشم، چابهار، کرمان، بیرجند، تبریز، خراسان شمالی و رضوی و … هستند.

وجه تمایز پتو دبل فیس چیست

وجه تمایز پتو دبل فیس چیست

همه ما در طول زندگی برندهای زیادی را در پتوها مشاهده کردیم و با رفتن به مسافرت ها یا مهمانی ها یا بازار پتوهای نرم و لطیف و گاهی اوقات پتوهای زبر و سنگین را لمس و استفاده کرده ایم و در این موقعیت عمدتا از پتوی نرم و سبک و لطیف استقبال بیشتری نسبت به یک پتوی ضخیم و سنگین و زبر صورت گرفته است. این محصولات جز محصولات شخصی همانند مسواک به شمار میروند و در دسته کالاهایی قرار دارند که محبوبیت زیادی را شامل خود کرده است . امروزه کارخانه های تولیدی داخلی و خارجی مانند کارخانه های دبل فیس یا کارخانه ترکیه و چین و ایتالیا با استفاده از تولیدات و به کار گیری الیاف های گوناگون توانسته اند محصولات متنوعی از نظر جنس، طرح، کیفیت، رنگ و… تولید سازند. شرکت تولیدی پتو دبل فیس دو نفره بسیار مورد توجه خریداران داخلی و خارجی قرار گرفته است، به صورت کلی امروزه تنوع محصولات تولید شده این شرکت از جمله پتو پنبه ای دو نفره دبل فیس، پتو پشم شیشه ای دبل فیس، پتو مسافرتی، پتو ابریشمی و… را شاهد هستیم که به توضیح انواع این محصولات و نحوه تولید انها میپردازیم.

پتو پنبه ای دبل فیس دو نفره

پتو پنبه ای دبل فیس دو نفره

این پتو با استفاده از سهم بیشتر پنبه نسبت به الیاف های دیگر تولید شده است، پتو پنبه ای از 70 درصد الیاف پنبه و 30 درصد پلی استر ویسکوز تولیده شده است که در حال حاضر در میان پتوهای پنبه ای موجود در بازار دارای رنگ های ترکیبی و مصنوعی است. این پتو دارای ویژگی هایی همچون حبس کردن گرما به خوبی در درون خود است. پنبه به کار رفته در این محصول باعث شده تا نرمی بیشتر به پتو و جنسش ایفا شود و در مدل های یک لایه و دو لایه عرضه شود.

پتو دو لایه دبل فیس دو نفره

پتو دو لایه دبل فیس دو نفره

پتو دبل فیس از تولیدات اصلی شرکت تولیدی این محصول است که در این بخش میخواهیم به معرفی این محصول بپردازیم. این پتو با استفاده از الیاف ابریشم و پنبه به سهم 80 ٪ و الیاف اکریلیک به مقدار 20 ٪ تولید شده است و از پتوهایی به شمار میرود که به هیچ عنوان پرزدهی ندارد. این پتو با داشتن گرمای بالا درون خود و حبس کردن گرما برای فصول سرد سال مانند فصل زمستان و پاییز استفاده میشود، اما در نظرداشته باشید تراکم این پتو به صورتی است که جزء پتوهای چهار فصل به شمار میرود. درهنگام خرید پتو خریداران باید به این نکته دقت داشته باشند که برای خرید پتوی مورد نظر خود قبل از هر چیز باید شرایط اقلیمی و محیطی خود را مشخص کنید، اگر در موقعیت جغرافیایی سرد و خشک هستید از پتویی استفاده کنید که ضخامت بیشتر داشته باشد و در موقعیت های گرمسیر از پتویی با ضخامت کمتر استفاده کنید.
یکی از تمایزهای این محصول با سایر محصولات دیگر همین موضوع است که برای چهار فصل و برای تمامی موقعیت های جغرافیایی ساخته شده است، با انتخاب یک طرح مناسب میتوان طی سال های زیاد از این محصولات استفاده کرد؛ برای تولید این پتو ابتدا الیاف های مذکور را به یکدیگر تار و پود میکنند و سپس توسط دستگاه بافندگی این پتو بافته شده و بعد از آن به دستگاه ریسندگی هدایت میشوند تا به خوبی بافت پتو ریسیده شود و تراکم الیاف بیشتری برخوردار باشد، درنهایت توسط دستگاه ثبت رنگ و دارای طرح و رنگ های جذابی میشوند که در بخش بسته بندی این پتوها بسته بندی شده و به اقصی نقاط کشور ارسال میگردند.

مشخصات انواع پتو صادراتی

مشخصات انواع پتو صادراتی

یکی از وجه تمایزات پتو دبل فیس دو نفره نسبت به سایر پتوها همین موضوع صادرات است، پتو صادراتی باید دارای ویژگی هایی باشد. یکی از این ویژگی ها و مشخصات شامل رنگ بندی متنوع و طرح های سه بعدی بوده که با آمدن نسل جدید پتوها در طرح های سه بعدی تولید میشوند و به همین ترتیب موجب شده طرفداران زیادی در داخل و خارج از کشور به خود جذب کنند. پتو دبل فیس مهمترین انتخاب برای بچه ها و افرادی است که دارای حساسیت پوستی بوده و به همین سبب از مشخصات اصلی پتو صادراتی به شمار میروند. برای خرید این محصول برای صادرات با سفارش مستقیم آن از شرکت تولیدی توانسته اند سهم زیادی از سود آوری را شامل شوند. این محصول به کشورهایی نظیر: عراق، ترکیه، پاکستان، ارمنستان، تاجیکستان و… صادر میشود و به همین دلیل جز منسوجات پر رونق صادراتی به شمار میرود.

راهی عالی برای افزایش عمر پتو

راهی عالی برای افزایش عمر پتو

یکی از معیارهای مهم برای انتخاب خرید پتو مرغوبیت پتو است. در نظر داشته باشید یک پتوی هر چه قدر باکیفیت باشد اما روش هایی برای نحوه نگهداری و مراقبت از آن وجود نداشته باشد باعث میشود کیفیت خود را از بدهد. پتو دبل فیس دو نفره برای افرادی که دارای پوست حساس و نازک هستند بسیار مناسب بوده و از آن محصول باید به خوبی مراقبت کرد تا کیفیت روز اولیه خود را از دست ندهد. بهتر و پسندیده تر است که هنگام خرید پتو به قابلیت شست و شو که بر روی مشخصات پتو ذکر شده است توجه کنید، اگر پتو قابلیت شست و شو نداشت از خرید آن اجتناب کنید.
زیرا پتو از محصولاتی است که در ساعات زیادی از شبانه روز در تماس با بدن است و به همین دلیل بیشتر میکروب و باکتری به خود جذب میکند و در نتیجه باید در مدت زمان مشخصی شست و شو شوند، پتو دبل فیس دو نفره یا تک نفره این ویژگی را دارد و به صورت دستی یا ماشینی میتوانید آن را شست و شو کنید سپس آن را آب کشی کرده تا از آب خالی شود و بعد از آن پهن کنید. بعد از شست وشو پتو آن را در جایی خشک پهن کرده و به صورت مستقیم در برابر حرارت و نور خورشید آن را قرار ندهید زیرا نور خورشید دارای اشعه فرابنفش است که منجر به پوسیدگی و رنگ رفتگی پتو میشود. سپس را بعد از خشک شدن در کمد مختص به رخت خواب که بدون رطوبت باشد تا زده و قرار دهید.
رعایت این معیارها منجر به افزایش کیفیت محصول در روند استفاده میشود و باعث میشود همانند روز اولیه به خوبی کاربرد و کیفیت داشته باشد.

پخش بی واسطه انواع پتو دبل فیس دو نفره

پخش بی واسطه انواع پتو دبل فیس دو نفره

شرکت عرضه پتو دبل فیس با قابلیت که ایجاد کرده است و محصولات خود را به صورت مستقیم در دید خریداران قرار میدهد و آنها میتوانند با طرح و رنگ دلخواه خود پتوی مورد نظر خود را خریداری کنند. این شرکت محصولات خود را در صفحه رسمی سایت دبل فیس قرار داده است که با تلفن همراه یا رایانه شخصی خود به راحتی بتوانید این محصولات را مشاهده کرده و به راحتی سفارش دهید، تا در کمترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنید.
این شرکت با حذف واسطه از خرید این محصولات خواب باعث میشود از جنس خریداری شده خود اطمینان داشته و با قیمت منصفانه تری آن را خریداری کنید، قیمت این محصولات بسیار مقرون به صرفه است و در گستره قیمتی متنوع قرار دارند که خریداران پتو دبل فیس دو نفره میتوانند با خرید این محصولات به صورت مستقیم از تخفیفات ویژه و ضمانت 7 روزه برخوردار شوند. در خرید اینترنتی و غیرحضوری این محصول هزینه باربری و ارسال را متحمل نخواهید شد و با قیمت درب شرکت آن را خریداری میکنید. از روش های دیگر خرید این محصول میتوانید به صورت مراجعه حضوری به مراکز پخش پتو مراجعه کنید و این محصولات را متناسب با طرح و رنگ دلخواه خود به صورت خرده یا عمده خریداری کنید، ولی باید گفت که در این روش خرید، هزینه باربری و نگهداری و سود فروشنده بر روی قیمت کارخانه اضافه خواهد شد.

پتو صادراتی

پتو صادراتی

شرکت عرضه پتو دبل فیس دو نفره با تولید محصولات بسیار سبک و کم حجم توانسته است فضای بسیار گسترده ای از تنوع محصولات را ایجاد کند، این پتوها تماما ایرانی و تولید داخل کشورمان است و به همین دلیل از مرغوب ترین پتوهای تولید شده است که بسیاری از کشورها خریدار این محصول هستند، این پتو گزینه مناسبی برای رده های سنی مختلف است، وظیفه ما ایرانیان این است که از جنس تولید شده داخلی کشور عزیزمان ایران استقبال کنیم و با خرید آن محصول علاوه بر افزایش رونق شرکت تولیدی باعث اشتغال زایی فرزندان برجسته وطن شویم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما