فروش ویژه عمده پتو اکریلیک ونلون رنگی با کیفیت

 

آیا تا کنون نام پتو های اکرلیک ونلون رنگی را شنیده اید؟ آیا شما در خصوص انواع پتو های اکرلیک اطلاعی دارید؟ آیا شما از مشخصات، ماندگاری و کیفیت پتو هایی که با الیاف اکرلیک تولید می شوند، اطلاع دارید؟ آیا شما خواص الیاف اکرلیک را می دانید؟ آیا با پتو های اکرلیک نرمینه آشنایی دارید؟ آیا به خرید از مراکز پخش این محصول که اقدام به فروش ویژه عمده پتو اکریلیک ونلون رنگی با کیفیت می کنند فکر کرده اید؟

در این مطلب قصد داریم انواع مختلف پتو ها اکرلیک را به شما معرفی کنیم، سپس نکات مربوط به پتو های اکرلیک اصل و با کیفیت را برای شما توضیح دهیم.
یکی از انواع پتو هایی که در بازار وجود دارند، پتو هایی هستند که از الیاف اکرلیک تولید می شوند. الیاف اکرلیک جزو قدیمی ترین الیافی هستند که کارخانه های نساجی از آن ها برای تولید پتو استفاده می کرده اند، به همین دلیل پتو ها و سایر منسوجات اکرلیک جزو قدیمی ترین منسوجاتی هستند که در ایران تولید می شده اند، پتو های اکرلیک انواع مختلفی دارند.

چگونگی کیفیت و ماندگاری انواع پتو های اکرلیک

چگونگی کیفیت و ماندگاری انواع پتو های اکرلیک

اگر فاکتور اصلی شما برای خرید پتو ماندگاری پتو است، پتو های اکرلیک را به شما پیشنهاد می کنیم.
پتو های اکرلیک یکی از ماندگار ترین پتو هایی هستند که می توانید در بازار پیدا کنید. این پتو ها به واسطه خواصی که در الیاف اکرلیک وجود دارد، کیفیت و ماندگاری بالایی پیدا می کنند. پتو های اکرلیک از آن دسته پتو ها هستند که نه پرز پرز می شوند، نه رنگ آن ها با شستشوی زیاد یا در آفتاب ماندن تغییری می کند، نه نخ کش می شوند و نه کیفیت خود را از دست می دهند. اگر شما سال ها از پتو های اکرلیک استفاده کنید، از کیفیت آن ها چیزی کم نمی شود و مثل روز اول هم از لحاظ رنگ و ظاهر و هم از لحاظ کیفیت خواهند ماند. در تولید خیلی از پتو ها از الیاف اکرلیک به صورت خالص یا به صورت ترکیب با سایر الیاف استفاده می شود. پتو های اکرلیک انواع متفاوتی دارند، مثل پتو اکریلیک ونلون رنگی، پتو اکریلیک نرمینه و… در همه این پتو ها کیفیت و ماندگاری به طور چشمگیری مشاهده می شود. آن هم به دلیل خواص الیاف اکرلیک است که در ادامه چندی از آن ها را برای شما خواهیم گفت.

از خواص الیاف اکرلیک می توان به موارد زیر اشاره کرد

از خواص الیاف اکرلیک می توان به موارد زیر اشاره کرد

خواص اکرلیک مقاومت خیلی زیادی در برابر تابش نور مستقیم خورشید و حرارت دارند. دیده شده است که الیاف اکرلیک و منسوجاتی که از این الیاف تولید می شوند، اگر چندین روز در مقابل نور خورشید قرار بگیرند یا در نزدیکی حرارت باشند، آسیبی به آن ها وارد نمی شود. همچنین رنگ الیاف اکرلیک با بودن در برابر نور مستقیم خورشید و حرارت تغییری نمی کند و ثابت باقی می ماند. الیاف اکرلیک تا حرارتی بیش از 150 درجه سانتی گراد را به خوبی تحمل می کنند. این مقاومت آن ها در برابر نور و حرارت باعث می شود که در مواقع آتش سوزی نیز مقاومت از خود نشان دهند و خیلی زود مشتعل نشوند.
الیاف اکرلیک در زمان رنگ رزی به خوبی رنگ را به خود جذب می کنند. الیاف اکرلیک و تمام منسوجاتی که از الیاف اکرلیک تولید می شوند، بعد از انجام عملیات رنگ رزی و اتمام رنگ شدن، ثبات رنگ بسیار بالایی خواهند داشت، به طوری که رنگی که به این الیاف زده شده، هرگز از آن ها پاک نخواهد شد. عملیات رنگ رزی الیاف اکرلیک در دمای خاصی باید انجام شود تا نتیجه دلخواه را داشته باشد.
یک خاصیت جالبی که الیاف اکرلیک دارند، این است که با انجام عملیات هایی در دمای خاص و با سازکاری مشخص، این الیاف بسیار نرم و لطیف می شوند. از حرارت دادن الیاف اکرلیک در دمای مشخص با استفاده از دستگاه های مخصوص، این الیاف بسیار نرم و لطیف می شود. کارخانجات نساجی ای که از الیاف اکرلیک برای تولید منسوجات خود استفاده می کنند، از این خاصیت جالب الیاف اکرلیک برای نرم و لطیف کردن محصولات خود بهره می برند.
الیاف اکرلیک در برابر مواد اسیدی مقاومت خیلی بالایی دارند. به همین دلیل اگر هر گونه مواد اسیدی روی پتو و الیاف اکرلیک بریزند، آسیب زیادی به آن ها نمی رسد، حتی اگر زود اقدام به شستشوی آن کنید، هیچ آسیبی متوجه پتو نمی شود.

معرفی پتو اکرلیک ونلون رنگی

معرفی پتو اکریلیک ونلون رنگی

پتو های اکرلیک ونلون رنگی با استفاده از الیاف صد در صد خالص اکرلیک تولید می شوند. الیافی که در پتو های ونلون رنگی استفاده می شوند، درجه یک هستند و اغلب از کشور ژاپن وارد می شوند، این کشور سابقه خیلی درخشانی در زمینه تولید انواع الیاف به خصوص الیاف اکرلیک دارد، تولید کنندگان پتو که از این کشور الیاف اکرلیک تهیه می کنند، نوع درجه یک و مرغوب این الیاف را خریداری می نمایند. این پتو ها عموماً ساده و تک رنگ هستند. انواع طرح دار پتو های اکرلیک ونلون رنگی نیز وجود دارند که با تعداد کمتری نسبت به نوع های ساده و تک رنگ این پتو تولید می شوند. پتو های اکرلیک ونلون رنگی، رنگ بندی خیلی متنوعی دارند. رنگ های این مدل پتو بسیار زیبا و چشم نواز هستند. برای کسانی که به براق بودن رنگ پتو های خود اهمیت می دهند، همین طور به دنبال رنگ هایی خاص هستند که هر جایی مشابه آن رنگ ها وجود نداشته باشد، پتو های اکرلیک ونلون رنگی گزینه خیلی مناسبی هستند.
پتو های اکرلیک گرمایی مناسب ایجاد می کنند، به دلیل اینکه الیاف اکرلیک امکان گردش هوا بین آن ها وجود دارد. در بین تار و پود این مدل پتو امکان گردش هوا وجود دارد و همین موضوع باعث شده گرمایی که برای بدن فرد ایجاد می کند، مناسب برای بدن و بر طبق شرایط محیط باشد. این ویژگی برای پتو خیلی خوب و دارای کارایی بالایی است، چرا که با توجه به دمای محیط باعث می شود پتو گرمای زیاده از حد برای بدن فرد ایجاد نکند، همچنین گرمایی که ایجاد می کند آن قدر کم نباشد که فرد سردش شود.
پتو های اکرلیک ونلون رنگی به دلیل همان خاصیت الیاف اکرلیک که در دمای خاص نرم و لطیف می شوند، از نرمی و لطافت خیلی زیادی برخوردار هستند. این پتو با نرمی خیلی خوبی که دارد برای استراحت ما در شب گزینه خیلی مناسبی است، چرا که ما در زمان خواب شبانه اگر جای گرم و نرمی داشته باشیم، راحت تر و بهتر می خوابیم. شب زمان استراحت و آرامش است و اگر الزامات آرامش ما مهیا باشد، قطعاً ما استراحت بهتری خواهیم کرد و روز بعد که از خواب بیدار می شویم، حال بهتری خواهیم داشت.

پتو اکریلیک ونلون قابل شست و شو
پتو های اکرلیک ونلون رنگی قابل شستشو با دست و ماشین لباس شویی هستند. الیاف اکرلیک بر خلاف اینکه در برابر مواد اسیدی بسیار قوی هستند، در برابر مواد قلیایی مقاومت آن چنان زیادی ندارند. البته الیافی که در تولید پتو به کار می روند برای قوی تر شدن در برابر این مواد یک سری مراحل را طی می کنند؛ اما نکته لازم که باید در زمان شستشوی پتو های اکرلیک ونلون رنگی رعایت کنید، استفاده از مواد شوینده ای است که خاصیت قلیایی زیادی نداشته باشند. سعی کنید از شوینده های متعادل استفاده شود تا کیفیت الیاف پتو حفظ شود. الیاف اکرلیک چون که مقاومت زیادی در برابر نور آفتاب دارند، بر خلاف خیلی از پتو ها که نباید در تابش مستقیم آفتاب خشک شوند، پتو های اکرلیک ونلون رنگی را می توانید در آفتاب پهن کنید تا خشک شوند. از طرفی ثبات رنگ الیاف اکرلیک بسیار بالا است و با تابش آفتاب دچار رنگ رفتگی نمی شوند و با خیال راحت می توانید پتو را در نور آفتاب خشک نمایید.
شما برای اینکه اطلاعات دقیق تری در خصوص نحوه شستشو و خشک کردن پتوی اکرلیک ونلون رنگی داشته باشید، می توانید به برچسب شستشوی پتو که به آن متصل است مراجعه کنید و تمام نکات لازم را بخوانید و تمام سعی خود را بکنید که حتی الامکان به آن ها عمل هم کنید.
همچنین پتو های اکرلیک ونلون رنگی در زمان شستشو رنگ پس نمی دهند، دچار آبرفت و تغییر شکل نیز نمی شوند. پتوی قبل از شستشو با پتوی بعد از شستشو از لحاظ ظاهر، شکل و رنگ هیچ تفاوتی ندارد.
پتو های اکرلیک ونلون رنگی در ساک های دسته دار، زیپ دار و نوار دوزی شده بسته بندی می شوند. دسته های ساک بسته بندی پتو اکریلیک ونلون رنگی محکم و پارچه ای هستند. این دسته ها با جابجایی زیاد پاره یا خراب نمی شوند، خود بسته بندی نیز بسیار با کیفیت است و به راحتی پاره نمی شود. بسته بندی این پتو رنگ بندی زیبایی نیز دارد و رنگ بسته بندی و نوار هایی که اطراف بسته بندی پتو دوخته شده است، هم‌رنگ با طرح و رنگ های پتو است.
ابعاد پتو یک نفره اکرلیک ونلون رنگی به صورت 160 در 220 سانتی متر مربع و ابعاد دو نفره آن 220 در 240 سانتی متر مربع است.
وزن پتو یک نفره اکرلیک ونلون رنگی 3 کیلو گرم و وزن دو نفره این مدل پتو 4.5 کیلو گرم است.
پتو های اکرلیک ونلون تک رنگ به صورت برجسته تولید می شوند که زیبایی زیادی که آن ها دارند، مشتریان زیادی را به سمت این پتو کشانده است. انواع ساده بدون گل برجسته آن نیز تولید می شوند.
پتو های اکرلیک ونلون رنگی بدون پرز ریزی هستند، پرز ریزی یکی از بدترین خصوصیات پتوی بی کیفیت است، اما پتو های اکرلیک ونلون با الیاف مرغوبی که دارند، هیچ وقت دچار پرز ریزی نمی شوند. این پتو با دور دوزی هایی که اطراف آن انجام می شود، نخ کش هم نمی شود و تار و پود آن بسیار منسجم در کنار هم باقی خواهند ماند.

تولید پتو اکریلیک ونلون

پتو های اکرلیک ونلون رنگی با دستگاه های مجهز و پیشرفته تولید می شوند. به علاوه دستگاه های پیشرفته، الیاف مرغوب نیز در تولید این پتو استفاده می شوند که باعث می شود پتو اکریلیک ونلون با تار و پودی منسجم و به هم پیوسته تولید شود.
پتو های اکرلیک ونلون رنگی برای صادرات نیز استفاده می شوند. این پتو هر ساله سفارش زیادی از کشورهای خارجی دارد. پتو اکریلیک ونلون رنگی به کشور های زیادی مثل عراق، لبنان، یمن، سوریه، پاکستان و… صادر می شود.
با صادرات این پتو به خارج از ایران ارز آوری زیادی برای کشور انجام می شود.
قیمت پتو های اکرلیک ونلون رنگی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. به ویژه برای عروس و داماد های عزیز که در حال شروع یک زندگی تازه هستند و در این زمان به دلیل اینکه باید تمام وسایل یک زندگی جدید را مهیا کنند، خرج و مخارج زیادی خواهند داشت، پس خرید پتویی همه چیز تمام که در عین حال قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشد، می تواند برای آن ها کمک کننده باشد، مخصوصاً اگر این پتو را به صورت عمده خریداری نمایند، شامل تخفیفات و مزایای دیگری نیز خواهند شد.

پتو اکرلیک نرمینه

پتو اکریلیک نرمینه

تمامی پتو های کارخانه نرمینه همان طور که می دانید یکی از پر طرافدار ترین پتو ها در کشورمان هستند. این کارخانه از الیاف و دستگاه های خیلی خوبی برای تولید محصولات خود استفاده می کند. به علاوه با یک مدیریت صحیح، تیم تولید، تیم کنترل قوی و با تجربه، پتویی درجه یک برای مردم تولید می کند.
پتو های اکرلیک نرمینه یکی از تولیدات بسیار با کیفیت مجموعه تولیدی نرمینه هستند.
پتو اکریلیک نرمینه دارای انواع یک نفره و دو نفره است که به توضیح ویژگی های این پتو ها می پردازیم.

پتو اکرلیک نرمینه دو نفره

پتو اکریلیک نرمینه دو نفره

پتو اکریلیک نرمینه دو نفره دارای ابعاد 220 در 240 سانتی متر مربع است و به صورت گل برجسته یا ساده تولید می شود.
پتو های نرمینه اکرلیک دارای نشان استاندار کالا هستند. این نشان ثابت کننده این است که کیفیت پتو اکریلیک نرمینه بسیار بالا است.
پتو های اکرلیک نرمینه بسیار نرم و لطیف هستند و برای استفاه در زمان استراحت بسیار مناسب می باشند.
این پتو ها دارای رنگ ها و طرح هایی جذاب و متنوع هستند.

پتو نرمینه اکرلیک یک نفره

پتو نرمینه اکرلیک یک نفره

پتو های اکرلیک نرمینه یک نفره دارای ابعاد 160 در 220 سانتی متر هستند، وزن این پتو ها 2.5 کیلو گرم است. این مدل از پتو های کارخانه نرمینه نیز با الیاف خالص و مرغوب اکرلیک تولید می شوند. پتو های یک نفره نرمینه اکرلیک بسیار لطیف هستند. این پتو قابل شستشو با دست و ماشین لباس شویی است. پتو اکریلیک نرمینه را همان گونه که در خصوص پتو های اکرلیک ونلون رنگی توضیح داده ایم، می توانید بشویید و خشک کنید.
پتو اکریلیک یک نفره نرمینه رنگ ها و طرح های جذاب و متنوعی نیز دارد. رنگ های این پتو براق و دل نشین هستند. تعداد زیادی از خانم های جوان و تازه عروس ها از پتو اکریلیک نرمینه به عنوان پتوی جهیزیه خود استفاده می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما