مراکز خرید پتو زمرد عمده

در همه جای دنیا بانوان بیشتر از آقایان به زیبایی و دکوراسیون منزل اهمیت میدهند. غالب بانوان خانه دار هستند و ساعت بسیاری را در شبانه روز در خانه سپری میکنند. از نظر روان شناسان رنگ تأثیر بسزایی در آرامش روحی افراد و خانه ایجاد میکند. چه بهتر که بانوان از رنگ هایی استفاده کنند که موجب آرامش روحی و تقویت حس و حال آنها در محل زندگی شود. مراکز خرید پتو زمرد به صورت عمده و جزئی، در تمام کلان شهرها و در نزدیکی شماست. شرکت تولیدی پتو زمرد و مراکز خرید این پتو میتواند برای شما بانوان حساس و خوش سلیقه انتخاب مناسبی را فراهم کند. زیرا این منسوج در تک رنگ های شادی مانند آبی، قرمز و…. تولید شده و علاوه بر تک رنگ ها، رنگ های ترکیبی نیز دارد. شرکت پتو زمرد علاوه بر رنگ های شاد، رنگ های تیره ای مانند: سرمه ای و مشکی و… را نیز داراست که رنگ مشکی به راحتی میتواند با رنگ های قرمز اتاق ست شده و دکوراسیون اتاق را زیبا و شیک نماید. منسوجات شرکت پتو زمرد نقش های برجسته زیبایی را داراست که وقتی به عنوان روانداز روی تخت می اندازید بی نهایت زیبا به نظر میرسد و به شما بانوان آرامش روحی خوبی به دلیل زیبایی و دلنشینی اتاق میدهد. این منسوجات در سایزهای دو نفره، یک نفره، مسافرتی و نوزادی هستند که بنا به خواسته خود میتوانید از این منسوجات خریداری نموده و خانه و اتاق خوابتان را زیبا نموده و از نو تزیین نمایید. در انتخاب این گونه منسوجات لطیف باید دقت بسیار به خرج و مطالعاتی را قبل از خرید انجام دهید. شما یکی از افرادی هستید که با ورود به این وب سایت نشان داده اید قبل از خرید منسوجات خانه خود، اهل مطالعه بوده و جنس و الیاف مورد استفاده از پتو و دوام آن و مهمتر از همه چه برندی را باید انتخاب کنید و همه این مزیت ها، هر کدام در جایگاه خود برای شما بسیار حائز اهمیت است. خوشبختانه شما آدرس را درست آمده اید شرکت پتوی دیبافت که بهترین تولید کننده و عرضه کننده پتو است همه ملاک ها و امتیازهای یک پتوی خوب و استاندارد را دارا بوده و قیمت این محصولات نسبت به کیفیتش بسیار ارزان است. شرکت دیبافت چندین دهه است که در زمینه تولید پتو فعالیت میکند و روز به روز بر موفقیتش در این عرصه افزوده میشود.

ابعاد پتو زمرد دو نفره

ابعاد پتو زمرد دو نفره

پتو زمرد دو نفره، در بین مشتریان بسیار پرطرفدار بوده و طرح ها و نقش های زیبایی روی این منسوج، با چاپ رسیده است. پتو زمرد دو نفره برای نوعروس ها بسیار مناسب بوده و میتوانند پتو دلخواه خود را از بین طرح ها متنوع و کلاسیک انتخاب نمایند. علاوه بر نوعروسان، بانوان زیادی سالانه دکوراسیون خانه خود را عوض کرده و از محیط تکراری فراری هستند. پتو دو نفره زمرد میتواند برند مناسبی برای این بانوان مشکل پسند باشد. این طرح ها و رنگ ها توسط طراحان و اساتید خبره طراحی شده و با دستگاه های حرفه ای به چاپ رسیده است. پتو دو نفره زمرد ارزان و باکیفیت بوده و ابعادش 220 در 240 سانتی متر است.

راهنمای انتخاب پتو زمرد عمده

راهنمای انتخاب پتو زمرد عمده

امروزه در بازار شاهد انواع مدل پتوهای یک نفره و دونفره هستیم که گاهی کیفیت خوبی نداشته و بعد از مدتی و با چند بار شست و شو رنگ و روی خود را از دست داده و کم رنگ میشود. در انتخاب پتو باید دقت بسیاری به کار برد. در خرید یک پتو کیفیت و برند مهم ترین شاخه های انتخاب یک پتو به شمار میرود. علاوه بر کیفیت، شما باید منسوج خوابی را انتخاب نمایید که علاوه بر کیفیت، رنگ هایی ثابت و در عین حال گردش هوای استانداردی داشته باشد. شرکت پتوی دیبافت چند دهه است که در زمینه تولید و فروش پتوی دو نفره زمرد، درخشیده است. پتوی زمرد یکی از بهترین برندهای پتو است که شما با خرید و دیدن کیفیت پتو، بار دیگر مشتاق خواهید بود که از این برند دوباره خرید کرده و آنرا به اطرافیانتان معرفی نمایید.

بررسی کیفیت پتو زمرد

بررسی کیفیت پتو زمرد

شما حدود 6 الی 8 ساعت وقت خود را به خواب اختصاص میدهید. اگر بخواهید پتویی را بیش از یک دهه استفاده نمایید باید از برند معتبری خریداری کنید، چون غالب کالاهای موجود در بازار که برند جدیدی است، بسیار زود تغییر رنگ داده و فضای اتاق را زشت و نازیبا میکنند. پس بهتر است از همان اول به دنبال یه برند معتبر بروید و آن را خریداری نمایید. همان طور که در ابتدای این پست برایتان عرض نمودیم پتو زمرد یکی از بهترین و معروف ترین برندها بوده که بعد از سال های متمادی و حتی بعد از گذشت یک الی دو دهه به همان تازگی اولین روز خرید باقی میمانند. خصوصیات یک پتوی خوب میتواند شامل موارد زیر باشد:
– عدم تغییر رنگ
– شست و شو هم با دست و هم با ماشین لباس شویی
– کیفیت
– رنگ بندی جذاب
– نقش ها و طرح های کلاسیک
– دوام
– کارایی
– پرز ندادن و …..

تولیدکننده پتو زمرد عمده

تولیدکننده پتو زمرد عمده

یکی از بهترین و به صرفه ترین خریدها، خرید عمده است. اگر شما فروشگاه پتو را دارید حتماً تا به این هنگام خرید عمده را تجربه نموده اید. این نوع خرید، خریدی به صرفه است که خیلی ارزان تر از خرید تکی است. در خرید عمده هم فروشنده سود میبرد و هم خریدار، زیرا تولیدکننده به یک باره بخشی از محصولش را میتواند در یک لحظه به فروش برساند و هم خریدار که اگر به صورت یک جا منسوجات مورد نیازش را خریداری نماید، حداقل 10% سود را از آن خودش میکند. اگر شما فروشگاه معتبری از پتو نمیشناسید و دوست دارید قیمت پتویی که میخرید را مانند خرید عمده برایتان حساب کنند، میتوانید به راحتی به خواسته تان برسید. پیشنهاد خوبی برایتان دارم؛ چند خانواده نزدیک، دور هم جمع بشوید و هر کدام یکی دو تا پتو را از شرکت دیبا بافت نگار قم خریداری نمایید، با هم میتوانید به صورت عمده خرید جذابی را ثبت کنید و از این خرید به صرفه دوستانه خاطره بسازید و لذت ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما