مشخصات پتوهای باکیفیت اعلا شرکت لیلیان یزد

در زندگی های نوین پتوهای متنوعی از جنس و طرح های متفاوت در تولیدی ها و کارخانه ها در حال تولید هست، از جمله پتوهای باکیفیت اعلا و خارق العاده شرکت تولیدی لیلیان یزد که مرغوب ترین پتو برای یک استراحت مناسب است، شرکت لیلیان یزد در جهت تولید پتو گامی وسیع برداشته تا در دسترس مصرف کنندگان قرار گیرد.
شرکت لیلیان یزد در زمینه تولید پتو و سرویس خواب بسیار خوش درخشیده و امتیاز ویژه ای را از آن خود کرده است، تا در مرحله خرید مصرف کنندگان با دست باز، متناسب با سلیقه خود طرح پتوی با کیفیت خود را انتخاب کنند. کیفیت پتو لیلیان بسیار بالا بوده و از مرغوب ترین مواد موجود تولید شده است، به حدی که با شست و شوی فراوان این محصول پرزدهی و رنگ دهی ندارد؛ در نتیجه کیفیت خود را از دست نمیدهد. پتوها شرکت لیلیان ویژگی هایی نظیر کیفیت منحصر به فرد، تنوع در رنگ، اندازه های گوناگون، نرمی و لطافت، زیبا و طراحی دلنواز را دارا است. استان یزد از تولید کنندگان صنعتی بزرگ پتو لیلیان است. یزد از بهترین تولید کنندگانی است که انواع مدل پتوها لیلیان تک نفره و دو نفره را به صورت ساده و گل برجسته با الیاف های طبیعی و درجه یک تولید میکند. در بازارداخلی و خارجی پتوها تک و دو نفره شرکت لیلیان یزد در اختیار شما خریداران عزیز است؛ قیمت پتوی لیلیان با توجه به کیفیت بی نظیر آن مشخص میشود.
قیمت پتوی تک نفره و چند نفره شرکت لیلیان یزد به صورت گل برجسته از تولیدی و کارخانه به صورت مستقیم عرضه میشود، جهت سفارش عمده انواع طرح و مدل های پتوها لیلیان میتوانید به صورت مستقیم با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید و از قیمت ها مطلع شوید؛ یک خرید عمده و مطمئن و پر سود را داشته باشید.
با نوآوری های این شرکت بهترین و متنوع ترین مدل پتوها گل برجسته و همچنین پتوها مدرن در حال تولید و عرضه به بازار است، این پتوها نمونه اصیل یک پتوی خاص ایرانی و از بهترین پتوهایی است که توسط این کارخانه، تولید و عرضه میگردد. خریداران پتو مهم ترین ویژگی که در هنگام خرید به آن توجه میکنند ضخامت، لطافت و نرمی، طرح و رنگ است. قطعا پتوی زبر و سنگین خریدار قابل توجهی نخواهد داشت، کیفیت پتوی لیلیان یزد در حدی زیاد است که سایر نمونه های خود را کنار گذاشته و در بازار جهانی رشد متنوعی از نظر جنس و طرح شاهد هستیم.

 

مواد اولیه پتوهای لیلیان باکیفیت

مواد اولیه انواع پتو لیلیان باکیفیت

برای تولید پتوها با کیفیت لیلیان نیاز به مواد اولیه درجه است که کارخانه یزد با بهره گیری از این موارد این مرغوبیت را در پتوها خود ایجاد کرده است. قبل از هرچیزی به توضیح مواد سازنده این پتوی زیبا و پرطرفدار میپردازیم؛ مواد گوناگون و درجه یک برای تولید متریال این پتو استفاده میشود مانند پنبه، پشم، الیاف، نخ و…
این پتو توسط دستگاه های نوین صنعتی ابتدا ریسندگی و بافندگی شده سپس چاپ و نوار دوزی انجام میشود و به بازار عرضه میشود تا به دست مشتریان عزیز برسد، هر کدام از مراحل بخش های مختلفی دارد مواد اولیه این محصول اکریلیک است که به شکل نخ یک لایه و دو لایه تبدیل میشود. بافت پتوی خام دو لایه است و با انجام مراحلی وزن و لطیف بودن پتو مشخص میشود که محصول مورد نظر بعد از برش توسط ماشین آلات، و تثبیت رنگ پتو جهت شست و شوی آن با برش در ابعاد متنوع برای تمامی رده های سنی و اندازه ای تولید میشود و این محصول با استفاده از مواد اولیه کیفیت منحصر به فردی دارد.

روش تولید پتوهای لیلیان

روش تولید انواع پتو لیلیان یزد

کیفیت پتوها تولیدی شرکت لیلیان یزد را با استفاده از روش تولید آن میتوان شناخت، زیرا پتو کالای خوابی است که در انواع و طرح های گوناگون در بازار یافت میشود، مواد اولیه و با کیفیت ابتدا در خط ریسندگی طی فرایند ریسندگی تبدیل به نخ دو لایه میشود و در مرحله دیگر که بافندگی است چله های روی پتو توسط ماشین بافندگی ایجاد و تولید میشود؛ سپس بافت پتوی خام دو لایه انجام شده و با استفاده از بافت زنجیره، زمینه بافت ایجاد میشود. در پایان این بخش با استفاده از دستگاه کاتر این پتوها در ابعاد متنوع برش داده میشوند تا به مرحله بعد ارسال شوند. پس از برش خوردن به بخش چاپ پتو میروند و با استفاده از شابلون های خاص چاپ، ابعاد برش این پتوها مشخص میشود و در ابعادی مانند تک نفره 160 در 220 سانتی متر و دو نفره در ابعاد 230 در 240 سانتی متر تولید میشوند. این پتوها در ابعاد دیگری برای نوزادان و کودکان و سایر رده های سنی هم تولید و برش داده میشوند، سپس پتوها به دستگاه تثبیت رنگ رفته و در آن بخش رنگ های طبیعی به پتوها افزوده شده تا جذابیت بهتری بگیرند و این رنگ ها در دمای 100 درجه سانتی گراد و فشار محیط به پتوها اضافه میشود، رنگ های به کار برده هیچ بوی بد و عوارضی برای پوست ندارند و از این رو هیچ حساسیت پوستی ایجاد نمیکنند؛ بخصوص برای نوزادان تازه متولد شده که پوستی حساس دارند و نیاز به پتوی مناسب و نرم دارند. کودکان 15 الی 17 ساعت در روز بسته به نیاز طبیعی بدنشان به استراحت و خواب نیاز دارند و بیشتر با این پتوها سر و کار دارند. سپس در دستگاه شست و شو با آب گرم و فشار زیاد پتوها کاملا شسته شده تا رنگ اضافی نداشته باشند؛ در مرحله تثبیت رنگ اگر رنگی بر روی آنها وجود دارد، در مرحله شست و شو پاک میشود، در نهایت با استفاده از دستگاه خشک کن، پتوها را با دمای متوسط خشک کرده و در بخش بسته بندی این پتوها بسته بندی شده و برای خریداران و فروشگاه های سراسر کشور ارسال میشود.
موارد مذکور مراحل تولید پتو با کیفیت شرکت لیلیان یزد بوده و از این خاطر اطمینان میسازد که این پتوها با کیفیت بالایی به دست شما مصرف کنندگان عزیز میرسد و میتوانید از این کالای شخصی استفاده نمایید. محبوبیت کالاهای با کیفیت این شرکت به حدی بوده که در زمینه تولید پتوها دیگر قدم برداشته و انواع دیگر پتوها را تولید میکند مانند پتوهای پنبه ای، پتوهای دو لایه، پتوهای ارگانیک، پتوهای پشمی و … از این رو به تشریح این پتوها میپردازیم تا با سایر محصولات این شرکت آشنا شوید.

پتوهای پنبه ای شرکت لیلیان یزد

پتو پنبه ای

پتوی پنبه ای بهترین پتو برای روزهای سرد زمستانی است که وزنی سبک دارا است. مناسب برای افرادی است که از پتوها سنگین و زبر دوری میکنند؛ پتو پنبه ای توصیه میشود. جنس این پتو پنبه خالص و سبک است که نرمی و لطافت ویژه ای دارد و به صورت ترکیبی از پنبه و نخ و الیاف پلی استر تولید میشود، عدم پرز ریزی ویژگی محسوس آن است، همچنین رنگ و طراحی زیبای این پتو موجب گردیده مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. این پتو نسبت به نمونه های برندهای دیگر خوش درخشیده تر است و از کیفیت برتری برخوردار است. همچنین از دیدگاه قیمت این پتو بسیار مقرون به صرفه تر است؛ نسبت به نمونه های چینی و ترکمن در بازار داخلی و خارجی بیشتر فروش دارد.

پتوهای دو لایه شرکت لیلیان یزد

پتو دو لایه

همچنین شرکت لیلیان یزد در زمینه تولید پتوهای دو لایه و دو رو، رتبه های برتر را به خود اختصاص داده است. این پتو برای افرادی که حساسیت پوستی دارند بسیار مناسب است و متناسب روزهای سرد زمستانی است؛ زیرا بر خلاف دیگر پتوها از لایه مضاعف برخوردار است به همین علت گرمای بیشتری را درون خود حبس میکند. این پتو باعث خارش بدن و ایجاد حساسیت پوستی در بدن نمیشود، جهت سفارش این محصول میتوانید با مراجعه حضوری به شرکت لیلیان یزد یا مراجعه به مراکز فروش سراسر کشور این محصول را خریداری و استفاده نمایید.

پتوهای ارگانیک شرکت لیلیان یزد

پتوهای ارگانیک

شرکت لیلیان یزد پتوی ارگانیک با کیفیت ویژه ای را تولید میکند و مورد مناسب برای افراد با بیماری های زمینه ای پوستی و حساسیت های فصلی است. پتوهای ارگانیک از الیاف طبیعی تولید شده و بسیار نرم و لطیف است، این پتو برای نوزادان که پوستی حساس دارند، بیشتر توصیه میشود به صورت کلی این پتو قیمت بالاتری نسبت با سایر پتوها دارد.

پتوهای پشم شیشه ای شرکت لیلیان یزد

پتوهای پشم شیشه ای لیلیان یزد

پتوها پشم شیشه ای مناسب ترین گزینه برای افرادی که حساسیت فصلی و ناراحتی تنفسی دارند است و از این رو بهترین گزینه برای نوزادان است. یکی از خاصیت های پتوها پشم شیشه ای عایق مناسب گرما بوده و این پتوها انواع مدل های پنبه ای و الیاف طبیعی دارند که باعث زبر و سنگینی آن است؛ اما این زبری محسوس و قابل توجه نیست و یکی از با کیفیت ترین پتوها موجود است. این پتوها ویژگی هایی نظیر کیفیت بالا، مرغوبیت بالا، عدم جذب لکه و بو، عایق مناسب گرما بوده و گرما را درون خود ذخیره میکند، لطیف و قیمت مناسب، طراحی متنوع، رنگ بندی بسیارجذاب از نمونه ویژگی های این پتو است.

پتوهای بافتنی شرکت لیلیان یزد

پتوهای بافتنی شرکت لیلیان

این پتوها تماما توسط نیروی انسانی انجام میشود و 90 % توسط دست انجام میشود. پتوها بافتنی از کیفیت و مرغوبیت بیشتری شامل هستند؛ گرم و نرم بودن این پتوها منحصر به فرد است. این پتوها در اندازه های متنوع تولید و عرضه میشوند، همچنین میتوان از این پتوها به عنوان مصارف شخصی استفاده کرد هم جنبه تزئینی دارند، زیرا الیاف به کار رفته در آنها بسیار زیبا است که طراحی جذاب و دلنوازی را به پتو بخشیده است. در این محتوا تولید برخی از محصولات با کیفیت و بی نظیر و منحصر به فرد شرکت لیلیان یزد را بیان کردیم. همان طور که مطلع هستید شهر یزد مهد صنایع دستی است؛ از این بابت محصولات با کیفیتی را طی سال های اخیر تا کنون به بازار عرضه کرده است، شرکت لیلیان یزد هم این محصولات را تولید میکند و به داخل و خارج از کشور ارسال مینماید.

مزایای انتخاب این منسوج

مزایای انتخاب این منسوج

مزایای انتخاب منسوجات محصولات با کیفیت شرکت لیلیان یزد از چشمان ما مخفی هستند. این منسوجات در مراحل تولید به گونه ای ساخته شده اند که قابل تنفس بوده و همچنین مقاومت در برابر گرمای زیادی دارند (برای استفاده در خاموش کردن آتش) لذا حرارت را از خود عبور نداده و قالب گیری مناسبی دارد. نرم و پایداری آن به وضوح مشخص است از این رو کاربرد منسوج چند منظوره است، میتوان به بهداشتی بودن آن اشاره نمود.
همچنین منسوج های به کار رفته برای نرم کننده پارچه، محافظت در برابر مواد شیمیایی، عدم پرزدهی، قابل تنفس و سبک بودن میتوان اشاره کرد؛ این منسوجات در واقع از الیاف درجه یک و سایر فرایندهای صنعتی نظیر بافندگی و چرم دوزی به دست می آیند و قیمت ارزان آن قابل توجه است. سایر کالاهای مصرفی تولید شده از آن هم قیمت مناسبی دارد و منصفانه است، این منسوجات با کیفیت بالا اما قیمت کم است، در مقایسه با کیفیتی که دارد بسیار به صرفه است و برای مشتری و خریداران بسیار قیمت مناسبی دارد. این منسوجات جایگزین مناسبی برای مواد شیمیایی سابق است که عوارض پوستی ندارد و از این رو تاثیر افزایش کیفیت به پتوها میدهد.

تفاوت کیفیت این فراورده ها

تفاوت کیفیت این فراورده ها

بهترین برندها را میتوان با کیفیت آشکار آنها شناخت. در تولیدات با کیفیت در بازار داخلی و خارجی برند پتوی شرکت لیلیان یزد رضایتمندی مشتریان زیادی را به همراه داشته و هدف مشترک شرکت تولیدی لیلیان یزد و خریداران پتو در رضایتمندی مشتری است. میتوان شاهد تنوع پتوها تولید شده توسط این شرکت در بازار داخلی باشیم که بیش از 20 نوع پتو را به بازار عرضه کرده است، اگر چه در بازار خارجی پتوها شرکت لیلیان یزد خریداران زیادی دارد، اما عمده محصولات با کیفیت لیلیان یزد در بازار داخلی به مردم عزیز ایران به فروش میرسد در راستای حمایت از تولیدات داخلی و قیمت مناسب تری که نسبت به نمونه خارجی خود دارد. در این محتوا اشاره به نحوه شست و شوی پتوها شرکت لیلیان میکنیم و نحوه صحیح شست و شو را بیان میکنیم. برای شست و شوی پتوهای شرکت لیلیان ابتدا قبل از شست و شو آن را به خوبی بتکانید تا اشیای تیز و برنده یا گرد و غبار روی آن پاک شود. ترجیحا توصیه میشود برای شست و شوی پتو، به صورت دستی پتو را بشویید، کیفیت این پتوها بالا بوده و با شست و شوی ماشینی در ماشین لباس شویی هم خراب نمیشود، از مواد لکه بر به صورت مستقیم به هیچ عنوان استفاده نکنید و در مخزن لباسشویی با آب مخلوط کنید، برای تنظیم مدت زمان شست و شو آن را بر روی زمان حداکثر 30 دقیقه قرار دهید، لازم به ذکر مجدد است این پتوها با شست و شوی متداول پرز پرز نخواهد شد.

1

  1. من خودم قبلا فروشنده بودم و از کیفیت بالای این محصولات خبر دارم. از این سایت سفارش دادم خداروشکر جزو با کیفیت ترینا بود. واقعا راضی بودم امیدوارم بقیه عزیزانی که سفارش می دهند مثل بنده راضی باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما