قیمت و نرخ روز انواع پتوهای ژله ای درجه یک

پتو ژله ای از جمله نمونه های جدید و مدرن پتو است که بسیار نرم و لطیف بوده در طرح های فوق العاده زیبا و منحصر به فردی ارائه می شود و دارای رنگ، طرح و مدل های مختلفی است و ویژگی های منحصر به فرد آن نیز توجه اشخاص زیادی را به خود جلب نموده است. از این مدل پتو می توان در مراکز فروش در قیمت ها و مدل های مختلفی مشاهده نمود. قیمت انواع پتوهای ژله ای درجه یک در بازار بسته به جنس مواد اولیه و برند مختلف است.

قیمت و نرخ روز انواع پتوهای ژله ای درجه یک

ارزان ترین قیمت پتو ژله ای در کشور

ارزان ترین قیمت پتو ژله ای در کشورارزانترین قیمت پتو ژله ای را در کشور باید از مراکز عرضه کننده مستقیم جویا شد چون آنها با حذف واسطه ها این محصول را با کمترین نرخ ارائه می کنند و در کشور اولین مرکز عرضه کننده بدون واسطه و ارزان پتو خود تولید کننده است که آن را مستقیم و با قیمت کارخانه ارائه می کند.

در این صورت کسی که به این مرکز دسترسی ندارد می تواند به دفاتر فروش و یا نمایندگی های آن نیز مراجعه نموده و پتو را با کمترین نرخ تهیه کند که جهت رفاه حال خریداران سایت های فروش آنها نیز آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشند.

علت ارزان بودن پتو در بازار دلایل مختلفی می تواند داشته باشد همانطور که بالا بودن نرخ نیز دارای دلایل مختلفی است. مثلا یکی از دلایل آن بازاریابی و تبلیغات فروشنده جهت جذب مشتری و شناساندن برند خود به دیگران است.

صادر کننده بهترین نوع پتو ژله ای مسافرتی

صادر کننده بهترین نوع پتو ژله ای مسافرتیصادر کننده بهترین نوع پتو ژله ای مسافرتی در بازار های بین المللی حضور فعالی داشته و با عملکرد درست خود به خرید و فروش این محصول می پردازد و انواع این محصول را مطابق با قوانین صادراتی و مجوزات گمرکی به دیگر کشور ها ارسال می کند.

 پتو ژله ای صادراتی از مشخصه یک برند خوب برخوردار است و علاوه بر کیفیت دارای بسته بندی های مرغوب و استاندارد است چون در صادرات به بسته بندی اهمیت زیادی داده می شود و صادرات اهمیت زیادی داشته و باعث رونق اقتصادی و ارزآوری برای کشور می باشد.

عرضه پتو مسافرتی ژله ای در بازارهای خارجی توسط تولید کننده انجام می شود و ورود به بازارهای خارجی و صادرات یکی از راهبردهای اصلی تولید کننده است چون جایگاه او در بازارهای خارجی حفط خواهد شد.

نمایندگی پخش مستقیم پتو های ایرانی

نمایندگی پخش مستقیم پتو های ایرانیتولید کنندگان اقدام به ایجاد نمایندگی پخش مستقیم پتوهای ایرانی در بازار کرده اند و سعی می کند در اقصی نقاط کشور این محصول را بدون واسطه ارائه کند. مجموعه دیبافت به عنوان بزرگترین بازار فروش انواع پتو ژله ای ، پتو گل برجسته و … با همکاری بزرگترین و معتبرترین مراکز تولیدی کشور اقدام به عرضه محصولاتی در کیفیت و استاندارد های جهانی همراه با قیمتی بسیار مناسب ونازل نموده است این مرکز با تعاملات مستقیم با جوامع مختلف بوده و رهبری بخش اعظمی از بازار را در دست گرفته و نقش موثری را در این عرصه ایفا می کند.

جهت خرید پتو ژله ای نرمینه می توان به نماینده مراجعه نمود و علاوه بر خرید در این مرکز راهنمایی و مشاوره های لازمه در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت. نماینده با توجه به اصل مشتری مداری اقدام به فروش بهترین مدل ها نموده و رضایت مندی مشتری را کسب می کند.

نماینده یکی از معتبر ترین مراکز فروش انواع پتو است که اطمینان خاطر را به مشتری در مورد پتو و کیفیت و قیمت آن خواهد داد. پتو در انواع مدل ها و سایزها وارد بازار می شود و دو نوع تکنفره و دو نفره مخصوص عروس و دامادها نیز عرضه می شود.

فروشگاه بزرگ پتو مخصوص نوزاد

فروشگاه بزرگ پتو مخصوص نوزاددر فروشگاه بزرگ پتو مخصوص نوزاد مدل ها و طرح های مختلفی از آن در معرض فروش قرار گرفته و بودس انواع این محصول است و به دلیل تنوع سبد کالایی که در آنجا دیده می شود پاسخگوی هر سلیقه ای هستند و مشتری می تواند بسته به ذوق و سلیقه خود بهترین ها را انتخاب کند.

بنابرای برای خرید بهترین پتو می توان در این فروشگاه ها با صبر و حوصله همه ی مدل ها را مشاهده نمود و با مقایسه آنها متناسب با نیاز خود و بودجه ی خود خرید کرد. فروشگاه پتو ژله ای نیز به صورت متمرکز و پراکنده در سطح شهر دیده می شود که هر کدام خریداران خاص خود را دارد.

پتو نوزادی باید از تنفس بالایی برخوردار باشد تا در صورت قرار گرفتن بر روی صورت نوزاد او را دچار خفگی نکند و همچنین باید ضدآلرژی و ضدحساسیت بوده تا به پوست حساس کودک آسیبی نرسد.

قیمت روز انواع پتو های گلدار

قیمت روز انواع پتو های گلدارقیمت روز انواع پتوهای گلدار را از مراکز اصلی و سایت های فروش معتبر می توان به دست آورد و بسته به کیفیت ها و مدل های آن دارای قیمت های مختلفی هستند. پتو با کیفیت و مرغوب و درجه یک از طول عمر بالا و قیمت بیشتری برخوردار می باشد.

قیمت پتو صادراتی یکی از نمونه های پتوی باکیفیت و مطلوب است که به دلیل ویژگی های مثبتی که دارد از قیمت بالاتری برخوردار است. مثلا نوعی از ویژگی این پتو ها آنتی باکتریال بودن آنها است که همین باعث بالا رفتن نرخ آن شده است.

پتو به صورت کیلویی و متری مانند نوع مسافرتی نیز عرضه می شود که از قیمت های پایین تری برخوردار است. رنگ پتو نیز بر کیفیت و قیمت آن تاًثیرگذار است که برخی برندها در تولیدات خودشان از رنگ های اروپایی و درجه یک استفاده می کنند و آنها گرانتر هستند.

مرکز عرضه پتو ژله ای

مرکز عرضه پتو ژله ایمرکز عرضه پتو ژله ای در بازار برندها و مدل های مختلفی را ارائه می کند و با شناخت کم و کیفی بازار و شناسایی نیاز و سلیقه مشتریان به ارائه پرفروش ترین مدل ها می پردازد و با بازاریابی و با حضور فعال در بازار به فروش انواع پتو ژله ای به صورت گسترده می پردازد. مشتری نیز باید حین خرید به نکات مهم زیر توجه کند:

  • در اولین قدم باید سایز پتو را را متناسب با سن و سالی که دارد انتخاب کند.
  • وزن پتو نیز بسته به سایز و ضخامت آن متفاوت است و هرچه ضخیم تر و فشرده و توپرتر باشد بهتر است.
  • در بازار برندهای متفاوتی وجود دارد که جهت اطمینان از قیمت باید در مورد آن تحقیق نمود و با اطلاعات کامل خرید کرد و سعی شود از مراکز معتبر خرید شود.
  • همه سعی می کنند متناسب با بودجه خود خرید کنند ولی باید این را بدانند پتو اگر گران باشد دارای طول عمر بیشتری خواهد بود و سال های سال خریدار راحت بوده و نیازی به خرید پتو ندارد.
  • به طرح و رنگ پتو نیز باید توجه نمود و انتخاب مدل های مورد علاقه مشتری نشان دهنده ذوق و سلیقه او خواهد بود و باید طرح و رنگ های محبوب و ملایم و دوست داشتنی را خرید کرد تا خوابی همراه با آرامش را ایجاد کند و خستگی روزانه را از تن فرد خارج کند.

تولید کنندگان اصلی پتو نوجوان

تولید کنندگان اصلی پتو نوجوان تولید کنندگان اصلی پتو نوجوان با شناخت ذوق و سلیقه این قشر انواع طرح و رنگ آن را طراحی و ارائه می کند و با استفاده از خط تولید ویژه و تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته و بروز خود انواع پتو را به بهترین نحو ممکن و در بالاترین سطح کیفی تولید می کند.

کارخانه تولید پتو ژله ای دارای سیستم آزمایشگاهی پیشرفته است و این محصول را با بهتری استاندارد ها و بالاترین سطح بهداشتی ارائه می کند و با ایجاد نظام مدیریت کیفیت و بهره مندی از توانمندی علمی و تخصصی به ارائه بهترین مدل ها مشغول است.

کارخانه پتو ژله ای را از نخ میکروفیابر با ترکیب نخ پلی استر و پلی امید تولید می کند و انواع نوع پسرانه را با طرح های بن تن، مرد عنکبوتی، استقلال، پرسپولیست، فوتبالیست ها، ماشین کارتونی و دیگر شخصیت های کارتونی محبوب و مورد علاقه این قشر تولید می کند.

تولید پتو دخترانه ژله ای نیز در رنگ های مختلف قرمز، سبز، زرد، صورتی، بنفش، نارنجی و … ارائه می شود که دارای طرح های شخصیت های کارتونی کودکانه محبوب مانند سیندرلا و مدل های عروسکی و … تولید می شود که طرح های آن مورد علاقه دختران است.

سایت خرید و فروش پتو خانگی شیک

سایت خرید و فروش پتو خانگی شیکسایت خرید و فروش پتو مرغوب خانگی شیک در فضای مجازی باعث خریدی راحت و بدون دغدغه شده است و به همین دلیل بیشتر خریداران همسو با پیشرفت ارتباطات به این سو سوق پیدا کرده اند و خرید خرده و عمده خود را بدین صورت انجام می دهند.

برای خرید انواع پتو خانگی کیفدار، مسافرتی، ژله ای، نمدی، پتو با انواع طرح و رنگ می توان از این سایت ها خرید نمود. در این سایت ها علاوه بر فروش راهنمایی ها و مشاوره های لازم در اختیار مشتری قرار می گیرد و او می تواند از خدمات گسترده سایت ها بهره مند شوند.

امروزه اکثر مراکز فروش و شرکت پتو ژله ای و … دارای سایت و فروشگاه مجازی بوده و برای بالا بردن فروش خود علاوه بر عرضه حضوری اقدام به فروش آنلاین پتو نیز می کنند و استقبال زیادی نیز از این سایت ها شده است.

مناسب ترین قیمت عرضه پتو ژله ای

مناسب ترین قیمت عرضه پتو ژله ایمناسب ترین قیمت عرضه پتو ژله ای را می توان از مراکز مختلفی بدست آورد و در بازار بزرگ پتو فروشندگان زیادی دیده می شود که در این مکان عرضه بسیار بالا بوده و فروشندگان در رقابت باهم بوده و هر کدام سعی می کنند پتو را ارزان ارائه کنند و از دیگر رقبا پیشی بگیرند.

پتو لوازم اصلی خواب است که در خوابی راحت و همراه با آرامش تاثیر بسزایی داشته و خستگی ناشی از کار را از تن بیرون خواهد آورد و باید در انتخاب جنس و رنگ و طرح پتو توجه کرد. اکثرا پتو در انواع مدل های گل برجسته و معمولی وارد بازار می شود که نوع گل بر جسته طرفداران زیادی دارد.

از انواع مدل های پتو می توان به عنوان کادو استفاده نمود و آن را به آشنایان و بستگان هدیه داد و برای انتخاب آن بهتر است به رنگ سرویس خواب و دکوراسین اتاق خواب توجه نمود و مطابق و هماهنگ با آن خرید کرد.

معرفی پتو های ارزان قیمت و با کیفیت

معرفی پتو های ارزان قیمت و با کیفیتپتو مسافرتی ارزانترین نوع پتو است که از الیاف مصنوعی مانند پلی استر و اکریلیک و میکروفیابر و پلی امید تولید می شود که هر کدام دارای کیفیت و جنس و قیمت های مختلفی است و این مدل پتو نازک بوده و وزن کمی داشته و قابلیت نقل و انتقال را دارد.

دیگر مدل ها پتو قیمت پایین نوع نمدی است که از قدیمی ترین جنس های پتو می باشد و در دو نوع ساده و یک رنگ و پلنگی و دو رنگ وارد بازار می شود و ارگان های مختلفی که دارای جمعیت شلوغ هستند و نیاز بالایی به پتو دارند مانند سربازخانه ها و خوابگاه ها و … معمولا از این مدل به دلیل ارزان بوده عمده تهیه می کنند‌.

نوعی دیگر از پتوهای ارزان پتوی کیلویی است که دارای ظاهری شیک و زیبا و مقاوم است و بادیگر پتوهای باکیفیت فرقی ندارد فقط چون در دستگاه چند سانتی از دیگر پتوهای هم نوع خود کوچکتر در آمده با قیمت مناسبی به صورت کیلویی به فروش می رسد.

برند های معتبر پتو های ایرانی

برند های معتبر پتو های ایرانیبرندهای معتبر پتوهای ایرانی در بازار در فرایند تولید آنها از مواد اولیه مرغوبی استفاده شده است و به علت نرمی و لطافتی که دارند با استفاده زیاد و شستشوی مدارم چروک نخواهد افتاد و از ضخامت و قطر و به تناسب آن وزن استانداردی برخوردار می باشند.

پتو درجه یک به دلیل بافت مستحکم پرز دهی کمتری دارد و در ماشین لباسشویی و با دست می توان آن را شستشو داد و از طول عمر بالایی برخوردار هستند. گرمای مناسبی داشته و از رنگ طبیعی و بهداشتی در تولید آن استفاده شده و دارای تنوع طرح و رنگ است و فضای کمی را اشغال می کند.

علاوه بر این یک برند خوب دارای نشان استاندارد و مرغوبیت کالا بوده و دارای تاییدیه بهداشتی می باشد و جهت رفاه حال مشتریان و دسترسی راحت آنها در نقاط مختلف کشور دارای نمایندگی است. برخی پتوی برندهای مرغوب نیز دارای خاصیت آنتی باکتریال بوده و از انتقال میکروب ها جلوگیری خواهند نمود.

تشخیص بهترین جنس پتو ژله ای

تشخیص بهترین جنس پتو ژله ایجهت تشخیص بهترین پتو ژله ای باید آن را لمس نمود تا بتوان از کیفیت آن اطلاع پیدا کرد. چون این مدل پتو دارای استقامت پرز بالا و وزنی مناسب و ضخیم است و با شستشوی زیاد ضخامت خود را از دست نداده و پرزهای آن نیز ماندگاری بالایی دارد.

پتو خوش رنگ از رنگ ثابتی برخوردار بوده و از تراکم بافت برخوردار بوده و پرزهای آن توپر و فشرده خواهد بود و از رنگ یکنواختی در همه جای پتو برخوردار است و بدون اختلاف رنگ و بدون کجی در اطراف آن می باشد.

هر چهار طرف پتو بالا و پایین و چپ و راست یک اندازه و مساوی باید باشد و اطراف پتو دور دوزی شده و یا نوارهایی دوخته شده که جنس نوار باید باکیفیت بوده و دوخت آن نیز مستحکم باشد.

2

  1. انتظار داشتم ضخیم و خیلی گرم باشه مثل پتو‌های گلبافت قدیمی. اما، قشنگ و سبکه.

  2. بسیار از خریدم راضی هستم و از شما و مجموعه بسیار خوبتان کمال تشکر را دارم فقط یک سوال
    اگر من برای بار دوم خریدم را ثبت کنم از تخفیفی برخوردار می شوم؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما